395px

Hoe gaat het zonder mij?

Abraham Mateo

Qué tal te va sin mí?

No he sido capaz
De liarme con otra y quizás tú ya te conseguiste a alguien más
Este mes haríamos un año más
No sé, no quisiera molestarte
Simplemente me dio por llamarte
Y saber si aprobaste el examen
No quiero enrrollarme, manda un saludo a tus padres de mi parte

Me acostumbré a sentirme así
A verme solo en el espejo, buscando tu reflejo
Y es que yo quiero que tú quieras quererme como te quiero a ti
(Como te quiero a ti, como te quiero a ti)
Pero el orgullo no me deja escribirte pa' saber de ti (pa' saber de ti)
Y la verdad, siéndote sincero
Muero por decirte que te echo de menos
¿Qué tal te va sin mí?

Me dieron ganas de escribirte y me bloqueé
Pero da lo mismo porque ya me bloqueaste
Después de la peli que contigo me monté
La vida me grita, pero tú me silenciaste
En verdad no fue tu culpa
Yo ya estuve roto antes de ti
Como pesan los recuerdos, verte secarte el pelo
No me arreglo y me veo feo, me autosaboteo
Melatonina y no me duermo
Ya ni en sueños te veo
Y aunque no me lo creo

Me acostumbré a sentirme así
A verme solo en el espejo, buscando tu reflejo
Y es que yo quiero que tú quieras quererme como te quiero a ti
(Como te quiero a ti, como te quiero a ti)
Pero el orgullo no me deja escribirte pa' saber de ti (pa' saber de ti)
Y la verdad, siéndote sincero
Muero por decirte que te echo de menos
¿Qué tal te va sin mí?

¿Qué tal te va? ¿Qué tal te va?
¿Qué tal te va?
Sin mí
Sin mí
Quiero que tú quieras quererme como te quiero a ti
Quiero que tú quieras quererme como te quiero a ti
Quiero que tú quieras
Es que yo quiero que me quieras

Hoe gaat het zonder mij?

Ik ben niet in staat
Om met iemand anders te zijn en misschien heb jij al iemand anders gevonden
Deze maand zouden we een jaar verder zijn
Ik weet het niet, ik wil je niet lastigvallen
Ik had gewoon zin om je te bellen
En te weten of je het examen hebt gehaald
Ik wil me niet in de problemen werken, doe de groeten aan je ouders van mijn kant

Ik ben gewend om me zo te voelen
Om alleen in de spiegel te kijken, op zoek naar jouw reflectie
En ik wil dat jij wilt dat je van me houdt zoals ik van jou hou
(Zoals ik van jou hou, zoals ik van jou hou)
Maar trots laat me niet schrijven om te weten hoe het met je gaat (om te weten hoe het met je gaat)
En de waarheid is, om eerlijk te zijn
Ik sterf om je te zeggen dat ik je mis
Hoe gaat het zonder mij?

Ik had zin om je te schrijven en ik blokkeerde
Maar het maakt niet uit, want je hebt me al geblokkeerd
Na de film die ik met jou heb gezien
Schreeuwt het leven naar me, maar jij hebt me het zwijgen opgelegd
Eerlijk gezegd was het niet jouw schuld
Ik was al gebroken voor jou
Hoe zwaar de herinneringen wegen, je haar zien drogen
Ik maak me niet op en ik zie er lelijk uit, ik saboteer mezelf
Melatonine en ik kan niet slapen
Zelfs in mijn dromen zie ik je niet meer
En hoewel ik het niet geloof

Ik ben gewend om me zo te voelen
Om alleen in de spiegel te kijken, op zoek naar jouw reflectie
En ik wil dat jij wilt dat je van me houdt zoals ik van jou hou
(Zoals ik van jou hou, zoals ik van jou hou)
Maar trots laat me niet schrijven om te weten hoe het met je gaat (om te weten hoe het met je gaat)
En de waarheid is, om eerlijk te zijn
Ik sterf om je te zeggen dat ik je mis
Hoe gaat het zonder mij?

Hoe gaat het? Hoe gaat het?
Hoe gaat het?
Zonder mij
Zonder mij
Ik wil dat jij wilt dat je van me houdt zoals ik van jou hou
Ik wil dat jij wilt dat je van me houdt zoals ik van jou hou
Ik wil dat jij wilt
Ik wil dat je me wilt.