Call To Disorder
To the left the meritorious course was placed, spewed forth through the Dragon's mouth, immaculate and holy saliva worming into the guts, capable of intruding mass respiration like a love call -a call of loss-.
'Yet each vital function is a sign of defeat, preventing Leviathan from His awakening, spilt blood shall reach and drench Malkuth's womb to shape the form of most pure doom'.
Inherent by the time we cleaved the Divine Womb ablaze-aflame- a burning shaft to vibrate the all-gravitating nucleus.
Reaching back to the oceans of continuity, the gaps of the Primum Mobile, to unite all worlds and divide all nations, releasing flames shall cleanse the multitudes.
A burden carried by our figures spineless-devouring, grim, invigorating- similar to a desert vision when all vitals attenuate, for my Cause is sweet...to serve Him who transforms wine unto poison, bliss unto suffering.
Acknowledging the eye of providence as the eye of Satan, paradise-revoked.
For where can you see Elohim' domination when decay and decadence have devoured the foundations of creation?
As the prophecy's fullness draws near all breath is ceased and the Making is tainted.
Detractors-decapitated.
Opposites-castrated.
When asthmatic voices cease to respond to the call of Death, the call of Murder, the call of Rape.
Behold, a perfect symphony of disharmony, when New Jerusalem shall taste Atlantis' ending.
.. When the A and the Ω are redefined and rewritten in letters of fire, on oceans of molten limbs, on fountains of fire...by the hands of Death.
Llamado al Desorden
A la izquierda se colocó el curso meritorio, escupido por la boca del Dragón, saliva inmaculada y sagrada serpenteando en las entrañas, capaz de invadir la respiración masiva como un llamado de amor, un llamado de pérdida.
'Cada función vital es una señal de derrota, impidiendo que Leviatán despierte, la sangre derramada alcanzará y empapará el vientre de Malkuth para dar forma a la más pura condena'.
Inherente en el momento en que encendimos el Útero Divino en llamas, una flecha ardiente para vibrar el núcleo gravitante.
Regresando a los océanos de continuidad, los vacíos del Primum Mobile, para unir todos los mundos y dividir todas las naciones, liberando llamas que limpiarán a las multitudes.
Una carga llevada por nuestras figuras sin espinas, devoradoras, sombrías, vigorizantes, similar a una visión del desierto cuando todos los signos vitales se atenúan, porque mi Causa es dulce... servir a Aquel que transforma el vino en veneno, la dicha en sufrimiento.
Reconociendo el ojo de la providencia como el ojo de Satanás, paraíso revocado.
¿Dónde puedes ver la dominación de Elohim cuando la decadencia y la decadencia han devorado los cimientos de la creación?
A medida que la plenitud de la profecía se acerca, todo aliento se detiene y la Creación se contamina.
Detractores decapitados.
Opuestos castrados.
Cuando las voces asmáticas dejan de responder al llamado de la Muerte, al llamado del Asesinato, al llamado de la Violación.
Contempla, una sinfonía perfecta de discordia, cuando la Nueva Jerusalén pruebe el final de Atlantis.
Cuando la A y la Ω se redefinen y reescriben en letras de fuego, en océanos de miembros fundidos, en fuentes de fuego... por las manos de la Muerte.