Mi Vida Sin Tí
Un día más vuelve a empezar
duerme la luna en san sebastián
busco café, oigo llover
y pienso en ti
Qué guapo estás al despertar
tan despeinado y sin arreglar
me hace feliz verte a mi lado
y pienso en ti
Vamos a querernos toda la vida
como se quieren la noche y el día
cuando hablan de ti
Vamos a querernos en cualquier vida
porque prefiero dejarme morir
que estar sin ti
Nada es igual cuando no estás
cuando no vuelves de pasear
oígo reir, hago equilibrio
y pienso en ti
Pienso en ti, vuelves a mí
vuelve la paz que un día perdí
choque frontal, nadie con vida
y yo sin ti
Vamos a querernos toda la vida
como se quieren la noche y el día
cuando hablan de ti
Vamos a querernos en cualquier vida
porque prefiero dejarme morir
que estar sin ti
Te necesito aquí
cerca de mí, muy cerca de mí
muy cerca
te necesito aquí
verte feliz, que vuelvas por mí
que vuelvas para quererme
cuidarme, gustarme, hablarme
y darme la mano o un beso o un regalo
te quiero conmigo, sentirte conmigo
y decirte te espero, que te echo de menos
quiero entender mi vida sin ti
no quiero escuchar consuelo
sin nadie, quiero gritar
correr hacia ti, no quiero tener que morirme
¿notaste?
quiero vivir pensando en ti...
Mijn Leven Zonder Jou
Een dag meer begint weer
slaapt de maan in San Sebastián
ik zoek koffie, hoor de regen
en denk aan jou
Wat zie je er goed uit als je wakker wordt
zo messy en niet opgemaakt
het maakt me blij je naast me te zien
en denk aan jou
Laten we elkaar de hele leven liefhebben
zoals de nacht en de dag van elkaar houden
als ze over jou praten
Laten we elkaar in elk leven liefhebben
want ik geef er de voorkeur aan om te sterven
dan zonder jou
Niets is hetzelfde als je er niet bent
als je niet terugkomt van een wandeling
ik hoor lachen, houd balans
en denk aan jou
Ik denk aan jou, je komt weer bij me
de rust komt terug die ik ooit verloor
frontale botsing, niemand in leven
en ik zonder jou
Laten we elkaar de hele leven liefhebben
zoals de nacht en de dag van elkaar houden
als ze over jou praten
Laten we elkaar in elk leven liefhebben
want ik geef er de voorkeur aan om te sterven
dan zonder jou
Ik heb je hier nodig
dichtbij mij, heel dichtbij mij
heel dichtbij
ik heb je hier nodig
je gelukkig zien, dat je terugkomt voor mij
terugkomt om me lief te hebben
zorgen voor me, me leuk vinden, met me praten
en me de hand geven of een kus of een cadeau
ik wil je bij me, je bij me voelen
en je zeggen dat ik op je wacht, dat ik je mis
ik wil mijn leven zonder jou begrijpen
ik wil geen troost horen
zonder iemand, ik wil schreeuwen
rennen naar jou, ik wil niet doodgaan
heb je het gemerkt?
ik wil leven denkend aan jou...