Hoy Me Levante
Hoy me levante contento
Y creo que es muy cierto
Que tengo ganas de estar contigo
Y lo siento si es que soy honesto
Pero no hay nadie más
Que seas tú la que yo quiero
Que hablé con mi mente y realmente estoy muy loco
Por pensarte tanto ya deje el bombillo roto
De creer en lo que soy y lo que puede pasar
Todo mundo me da igual cuando me da por pensar
En ti y en mi, en ti y en mi, en ti y en mi, en mi y si
Hoy me levante
Con ganas de estar contento
Pues me siento muy bien
Siento que estoy
Demasiado bien
La verdad no se
Y perdón si soy honesto
Pero no hay nadie más
Que quiera más que tu
Le puse un twicht a la soledad
Le dije tranqui vete de acá
Estoy cansado jefe ya
Y es que
Hoy tengo actitud
De ser
Mejor que ayer
Da igual
Lo qué pasó
Porque
Hoy me levante
Con ganas de estar contento
Pues me siento muy bien
Siento que estoy
Demasiado bien
La verdad no se
Y perdón si soy honesto
Pero no hay nadie más
Que quiera más que tu
En ti y en mi, en ti y en mi
En ti y en mi, en mii y si, prende el autotune
Hoy me levante
Con ganas de estar contento
Pues me siento muy bien
Siento que estoy
Demasiado bien
La verdad no se
Perdona si soy honesto
Pero no hay nadie más
Que quiera más que tu
Vandaag Sta Ik Op
Vandaag sta ik op, blij
En ik geloof dat het waar is
Dat ik zin heb om bij jou te zijn
En het spijt me als ik eerlijk ben
Maar er is niemand anders
Jij bent degene die ik wil
Ik sprak met mijn hoofd en ik ben echt een beetje gek
Omdat ik zo vaak aan jou denk, heb ik de lamp kapot gelaten
In wat ik ben en wat er kan gebeuren
Het maakt me niet uit wat anderen zeggen als ik aan jou denk
Aan jou en mij, aan jou en mij, aan jou en mij, aan mij en ja
Vandaag sta ik op
Met de zin om blij te zijn
Want ik voel me heel goed
Ik voel dat ik
Te goed ben
De waarheid weet ik niet
En sorry als ik eerlijk ben
Maar er is niemand anders
Die meer van je wil dan ik
Ik heb de eenzaamheid een schop gegeven
Ik zei, chill, ga maar weg hier
Ik ben het zat, baas, echt waar
En het is zo
Vandaag heb ik de instelling
Om
Beter te zijn dan gisteren
Het maakt niet uit
Wat er is gebeurd
Want
Vandaag sta ik op
Met de zin om blij te zijn
Want ik voel me heel goed
Ik voel dat ik
Te goed ben
De waarheid weet ik niet
En sorry als ik eerlijk ben
Maar er is niemand anders
Die meer van je wil dan ik
Aan jou en mij, aan jou en mij
Aan jou en mij, aan mij en ja, zet de autotune aan
Vandaag sta ik op
Met de zin om blij te zijn
Want ik voel me heel goed
Ik voel dat ik
Te goed ben
De waarheid weet ik niet
Sorry als ik eerlijk ben
Maar er is niemand anders
Die meer van je wil dan ik