395px

Laat Me Gaan (Antwoord)

Andrielly Souza

Deixe Me Ir (Resposta)

Menino me dá sua mão
Não quero te ver partir
Escuta agora, se passar da porta nem volte aqui
Cê sabe que o mundo dá muitas voltas
Confunde o coração
Se soltar minha mão não garanto a volta
Eu sei bem a minha direção

Se você fosse esperto me ouviria
E tentava entender minha melancolia
Não precisa perder pra poder dar valor
Nem preciso dizer meu amor, que eu sempre fui tua
Eu preciso te ter por perto
E tá escrito nos meus olhos
Que esse amor é sincero mas
Que cê tem que mudar isso é logico
Obvio, a letra desse rap é código, sórdido, psicografado, som sólido
Súbito, nosso amor não precisa de publico
Sei que sou seu inverso
Mais eu posso ser teu mundo ainda

A gente briga por bobeira demais
A gente pira o tempo vira por bobeira demais
O amor é bandeira de paz
Eu sei que é, mete o pé, vem na fé

Tô viva e quero viver
Ensinar e aprender
Mas eu só sigo se for com você
Tente me entender
Eu tentei dar meu melhor
Mais eu sinto que falhei
Então pensei comigo mesmo
Vou tentar outra vez, é

Não vai agora fica pra amanhã
Dorme e pensa um pouco no que você quer
E quando acordar e olhar para o lado de manhã
Vai ter escrito nos meus olhos, ela ainda te quer
Não vai agora fica pra amanhã
Dorme e pensa um pouco no que você quer
E quando acordar e olhar para o lado de manhã

Ei, amor, eu sei que tá difícil acreditar no amor
Porque lá fora é tanto ódio e rancor
Que eu preciso tanto te falar
Ei, amor, eu tô contigo independente do caô
Cê sabe que aonde você for, eu vou
tá na hora da gente se acertar
E se amar, nego, cê sabe que contigo nada vai me abalar
A viagem é longa, então faça a mala
Na vibe mais positiva, no pique mandala
Esse papo de que se tu não existisse eu te inventaria é tão clichê
Mas cai tão bem quando se trata de você
Só vem comigo, cê não vai se arrepender
Só vem comigo

Noites em claro, pensando em você
Seja o que Deus quiser, tente me ouvir
Noites em claro, pensando em você
Seja o que Deus quiser

Não vou me despedir porque doí
Quero te fazer ficar
Quero estar contigo e sentir, ser sua, e só
E tentar recuperar o tempo que eu perdi
Seja o que Deus quiser, tente me ouvir

Laat Me Gaan (Antwoord)

Jongen, geef me je hand
Ik wil je niet zien vertrekken
Luister nu, als je door de deur gaat, kom dan niet terug hier
Je weet dat de wereld veel draait
Verwarrend voor het hart
Als je mijn hand loslaat, kan ik de terugweg niet garanderen
Ik weet goed welke richting ik op moet

Als je slim was, zou je me horen
En proberen mijn melancholie te begrijpen
Je hoeft niet te verliezen om waarde te hechten
Ik hoef mijn liefde niet te zeggen, ik was altijd van jou
Ik moet je dichtbij hebben
En het staat in mijn ogen geschreven
Dat deze liefde oprecht is, maar
Dat je moet veranderen, dat is logisch
Duidelijk, de tekst van deze rap is code, smerig, psychografisch, solide geluid
Plotseling, onze liefde heeft geen publiek nodig
Ik weet dat ik jouw tegenovergestelde ben
Maar ik kan nog steeds jouw wereld zijn

We vechten om onbenulligheden
We raken in de war, de tijd draait om onbenulligheden
De liefde is een vlag van vrede
Ik weet dat het zo is, zet je schrap, kom met geloof

Ik ben levend en wil leven
Onderwijzen en leren
Maar ik ga alleen verder als het met jou is
Probeer me te begrijpen
Ik heb mijn best gedaan
Maar ik voel dat ik gefaald heb
Dus dacht ik bij mezelf
Ik ga het nog een keer proberen, ja

Ga nu niet, blijf tot morgen
Slaap en denk even na over wat je wilt
En als je wakker wordt en 's ochtends naast je kijkt
Zal het in mijn ogen geschreven staan, ze wil je nog steeds
Ga nu niet, blijf tot morgen
Slaap en denk even na over wat je wilt
En als je wakker wordt en 's ochtends naast je kijkt

Hé, lief, ik weet dat het moeilijk is om in de liefde te geloven
Omdat er zoveel haat en wrok buiten is
Dat ik je zo graag iets wil vertellen
Hé, lief, ik sta achter je, ongeacht de problemen
Je weet dat waar je ook gaat, ik ga mee
Het is tijd dat we het goedmaken
En van elkaar houden, schat, je weet dat niets me kan raken als ik bij jou ben
De reis is lang, dus pak je tas
In de meest positieve vibe, in de mandala-stemming
Dit praatje dat als je niet bestond, ik je zou uitvinden, is zo cliché
Maar het klinkt zo goed als het om jou gaat
Kom gewoon met me mee, je zult geen spijt krijgen
Kom gewoon met me mee

Zwoele nachten, denkend aan jou
Wat God ook wil, probeer me te horen
Zwoele nachten, denkend aan jou
Wat God ook wil

Ik ga me niet afscheiden omdat het pijn doet
Ik wil je laten blijven
Ik wil bij je zijn en voelen, van jou zijn, en alleen
En proberen de tijd die ik verloren heb terug te krijgen
Wat God ook wil, probeer me te horen

Escrita por: Andrielly Souza