Pedacito de Papel
Tomé una pluma en mis manos
Y un pedacito de papel
Para escribirte dos lineas
Que solo tú haz de entender
No son palabras de amores
Las que te quiero decir
Ya verás que en el papel
Las cuatro puntas quemadas
Van diciendo que te olvidé
(El pedacito de papel)
(A tu mano ha de llegar)
(Y sabran todos al leer)
(Que hemos terminado ya)
Stukje Papier
Ik nam een pen in mijn handen
En een stukje papier
Om je twee zinnen te schrijven
Die alleen jij zult begrijpen
Het zijn geen woorden van liefde
Die ik je wil zeggen
Je zult zien dat op het papier
De vier hoeken verbrand
Zeggen dat ik je vergeten ben
(Het stukje papier)
(Zal in jouw handen komen)
(En iedereen zal het weten als ze lezen)
(Dat we al klaar zijn)