Entierrenme Con La Banda
y entiérrenme con la banda pero con la del recodo paisano
El dia q yo me muera les dejare como encargo
Q me entierren mis dolientes con una banda tocando seria
Muy triste mi entierro si me despiden llorando
A gusto me marchare por q disfrute la vida
Amigos tuve amontones muchas mujeres divinas y entregue mi amor sincero ala mujer de mi vida
Q suene fuerte la banda cuando m vayan bajando
Aquellas q me quisieron q no se queden llorando
Y entierrenme con la banda q haya la estare escuchando
La muerte no tiene dia si se le ocurre ahora llega
El mundo vine a gozar la vida mientras se pueda
Y entierrenme con la banda el dia q yo me muera
Unos litros de mezcal en el cajon yo quisiera
Tal ves en el mas alla se valgan las borracheras
Como me gusta tomar yo tomare donde quiera
Que suene fuerte la banda
Cuando me vayan bajando
Aquellas q me quisieron
Q no se queden llorando
Entierrenme con la banda q haya la estare escuchando
Begraven met de Band
en begraaf me met de band maar met die van Recodo, vriend
De dag dat ik sterf, laat ik jullie als opdracht
Dat mijn rouwenden me begraven met een band die speelt, dat zou fijn zijn
Heel treurig is mijn begrafenis als ze me met tranen uitzwaaien
Ik ga met plezier weg, want ik heb van het leven genoten
Vrienden had ik in overvloed, veel prachtige vrouwen en ik gaf mijn oprechte liefde aan de vrouw van mijn leven
Laat de band hard klinken als ze me naar beneden brengen
Diegenen die van me hielden, moeten niet blijven huilen
En begraaf me met de band, ik zal het horen
De dood heeft geen dag, als het nu komt, komt het
Ik ben in de wereld gekomen om te genieten van het leven zolang het kan
En begraaf me met de band de dag dat ik sterf
Een paar liters mezcal in de kist zou ik willen
Misschien in het hiernamaals zijn de dronken buien toegestaan
Zoals ik graag drink, zal ik overal drinken
Laat de band hard klinken
Als ze me naar beneden brengen
Diegenen die van me hielden
Moeten niet blijven huilen
Begraven met de band, ik zal het horen.