395px

WE ZIJN HET (met Pirlo en The Prodigiez)

Blessd

SOMOS NOSOTROS (part. Pirlo y The Prodigiez)

Ah, uy
Esto es pa' ti
¿Sí sabe?
La Rata y El Bendito
The Prodigiez

Somos nosotros, no va haber otro
Brujería en los bolsillos cuando floto
Les dejo el roto, lo dejo choto
Fue por Ziploc, no porque me gané el Baloto (¿sí sabe?)
Somos nosotros, no va haber otro
Brujería en el bolsillo cuando floto
Les dejo el roto porque está choto
Fue por Ziploc, no porque me gané el Baloto

Mi vida es mágica, como una bolsa de Ziploc
Floto mientras otro amangó
Ahora hay mucha fanática y ahí la vida sonrió
Ya parezco estrella de rock
Ahora soy yo el que no contesta
El que controla completas las apuestas
Me siento como Rothman bloqueándole las cestas
Y aunque no soy Jordan mantengo con ellas puestas
No es casualidad todo lo que me está pasando
No te hablo yo, la cuenta es la que está hablando
Bien pegado y los bolsillos facturando
Yo la estoy viviendo, a ti te la están contando
Ustedes opacos y yo voy con brillo
Aunque tengo plata seguiré sencillo
Cuidado con sus chimbas que me tiran guiño
Les encanta mi reloj, la pulsera y anillo

Somos nosotros, no va haber otro
Brujería en los bolsillos cuando floto
Les dejo el roto, lo dejo choto
Fue por Ziploc, no porque me gané el Baloto (¿sí sabe?)
Somos nosotros, no va haber otro
Brujería en el bolsillo cuando floto
Les dejo el roto porque está choto
Fue por Ziploc, no porque me gané el Baloto

Bien vola'o, me puse las Nike
Puede ser que otra quiera misionarme
Los poderes color pink
Es una aventura, quiero monstruosearme
Llego al barrio, tu estás light
Ya la banda sabe que entro a conectarme
Viva el power, con los diamond
Porto medicina pa' inyectarme
Hoy saqué las diablas porque tengo que rociarme
Son como unas hienas porque solo quieren carne
Quieren ubicarme, yo siempre ando silent
Quieren la corriente pero failure
Yo soy un demonio, y una diabla que me baile
Yo como una estrella de cine, solo mando tráiler
Quieren que les caiga, pero, baby, cáile
Que ando en la Mercedes Benz, ya no es un InDriver
La noche está caliente pero fríos están mis dedos
Ella es una sicaria, millonarios los paseos
En el medio Louis Vuitton, en las tenis las de Perseo
Y siempre que les llego a lili sienten el freseo

(Somos nosotros, no va a haber otro)
420 Stiven, ja
(Fue por Ziploc, no porque me gané el Baloto)
(Somos nosotros, no va haber otro)
[?] en Medallo, vamos pa' la city
(Fue por Ziploc, no porque me gané el Baloto)
Eso es todo mi parcero, El Bendito
The Prodigiez, en cualquier puto ritmito
Ah, Ave María, mi amor

WE ZIJN HET (met Pirlo en The Prodigiez)

Ah, uy
Dit is voor jou
Weet je wel?
De Rata en El Bendito
The Prodigiez

We zijn wij, er komt er geen ander
Toverij in de zakken als ik zweef
Ik laat de kapotte achter, ik laat het zo zijn
Het was door Ziploc, niet omdat ik de Baloto won (weet je wel?)
We zijn wij, er komt er geen ander
Toverij in de zak als ik zweef
Ik laat de kapotte omdat het zo is
Het was door Ziploc, niet omdat ik de Baloto won

Mijn leven is magisch, als een Ziploc-zak
Ik zweef terwijl anderen zich in de problemen werken
Nu zijn er veel fans en het leven glimlacht
Ik lijk nu wel een rockster
Nu ben ik degene die niet antwoordt
Degene die de weddenschappen volledig beheert
Ik voel me als Rothman die de schoten blokkeert
En hoewel ik geen Jordan ben, blijf ik met hen in de race
Het is geen toeval wat er met me gebeurt
Ik spreek niet, de rekening spreekt voor zich
Goed vast en de zakken vullen zich
Ik leef het, jij krijgt het te horen
Jullie zijn saai en ik ga met glans
Ook al heb ik geld, blijf ik bescheiden
Pas op voor hun flauwe grappen die me een knipoog geven
Ze houden van mijn horloge, de armband en de ring

We zijn wij, er komt er geen ander
Toverij in de zakken als ik zweef
Ik laat de kapotte achter, ik laat het zo zijn
Het was door Ziploc, niet omdat ik de Baloto won (weet je wel?)
We zijn wij, er komt er geen ander
Toverij in de zak als ik zweef
Ik laat de kapotte omdat het zo is
Het was door Ziploc, niet omdat ik de Baloto won

Goed high, ik heb mijn Nike's aan
Misschien wil een ander me op missie sturen
De krachten zijn roze
Het is een avontuur, ik wil monsterachtig worden
Ik kom in de buurt, jij bent licht
De crew weet al dat ik kom om te connecten
Leve de power, met de diamanten
Ik heb medicatie om me te injecteren
Vandaag heb ik de duivels eruit gehaald omdat ik me moet besproeien
Ze zijn als hyena's omdat ze alleen vlees willen
Ze willen me vinden, ik ben altijd stil
Ze willen de stroom maar falen
Ik ben een demon, en een duivel die danst
Ik ben als een filmster, ik stuur alleen trailers
Ze willen dat ik kom, maar, schat, kom niet
Want ik rijd in de Mercedes Benz, het is geen InDriver meer
De nacht is heet maar mijn vingers zijn koud
Zij is een huurmoordenaar, de ritten zijn miljoenen
In het midden Louis Vuitton, in de sneakers van Perseo
En elke keer als ik arriveer, voelen ze de kou

(We zijn wij, er komt er geen ander)
420 Stiven, ja
(Het was door Ziploc, niet omdat ik de Baloto won)
(We zijn wij, er komt er geen ander)
[?] in Medallo, we gaan naar de stad
(Het was door Ziploc, niet omdat ik de Baloto won)
Dat is alles mijn maat, El Bendito
The Prodigiez, op elke kutbeat
Ah, Ave Maria, mijn liefde

Escrita por: Blessd, Pirlo