Cuento de Nunca Acabar (part. Ana Bárbara)
Si por mí fuera, ya te hubiera superado
Pero ¿cómo poder obligarme, si no está en mis manos?
Qué más quisiera, con mi corazón, poder ponerme de acuerdo
Pero sigue aferrado a la idea que nomás quiere tus besos
Cuento de nunca acabar
No puede ser que ya gasté todas mis fuerzas pa' olvidarte y no te vas
No te vas
Cuento de nunca acabar
¿Cómo es posible que ha pasado tanto tiempo y todavía sigo igual?
Sigo igual
¿Cómo es posible? Si yo nunca salí herido
Y hoy, me tengo que aguantar
Qué más quisiera, con mi corazón, poder ponerme de acuerdo
Pero sigue aferrado a la idea que nomás quiere tus besos
Cuento de nunca acabar
No puede ser que ya gasté todas mis fuerzas pa' olvidarte y no te vas
No te vas
Cuento de nunca acabar
¿Cómo es posible que ha pasado tanto tiempo y todavía sigo igual?
Sigo igual
¿Cómo es posible? Si yo nunca salí herido
Y hoy, me tengo que aguantar
¿Cómo es posible? Si yo nunca salí herido
Y hoy, me tengo que aguantar
Ay, cabrón
Sigo igual
¿Cómo es posible? Si yo nunca salí herido
Y hoy, me tengo que aguantar
Verhaal dat Nooit Eindigt (ft. Ana Bárbara)
Als het aan mij lag, had ik je al achter me gelaten
Maar hoe kan ik mezelf dwingen, als het niet in mijn handen ligt?
Wat zou ik willen, met mijn hart, dat ik het kon regelen
Maar het blijft vasthouden aan het idee dat het alleen jouw kussen wil
Verhaal dat nooit eindigt
Het kan niet waar zijn dat ik al mijn krachten heb verspild om je te vergeten en je gaat niet weg
Je gaat niet weg
Verhaal dat nooit eindigt
Hoe is het mogelijk dat er zoveel tijd is verstreken en ik nog steeds hetzelfde ben?
Ik ben nog steeds hetzelfde
Hoe is het mogelijk? Als ik nooit gewond ben geraakt
En vandaag moet ik me inhouden
Wat zou ik willen, met mijn hart, dat ik het kon regelen
Maar het blijft vasthouden aan het idee dat het alleen jouw kussen wil
Verhaal dat nooit eindigt
Het kan niet waar zijn dat ik al mijn krachten heb verspild om je te vergeten en je gaat niet weg
Je gaat niet weg
Verhaal dat nooit eindigt
Hoe is het mogelijk dat er zoveel tijd is verstreken en ik nog steeds hetzelfde ben?
Ik ben nog steeds hetzelfde
Hoe is het mogelijk? Als ik nooit gewond ben geraakt
En vandaag moet ik me inhouden
Hoe is het mogelijk? Als ik nooit gewond ben geraakt
En vandaag moet ik me inhouden
Oh, klootzak
Ik ben nog steeds hetzelfde
Hoe is het mogelijk? Als ik nooit gewond ben geraakt
En vandaag moet ik me inhouden