395px

De Dood

Cheo Gallego

La Muerte

Haré una fiesta con drogas
Para desahogarme
Luego amarraré una soga
Para colgarme

No me ayuden ahora
Porque ya es muy tarde
Ya la muerte está abogando de mi parte

No me pude salvar del dulce beso de la muerte
Voy a descansar en un sueño del que no despierte
La vida no fue tan buena conmigo
Por eso la muerte no es del todo un castigo

Niños enfermos
Ancianos mendigos
Si también es obra de Dios
¡Pues ay bendito!

Morir a veces es hasta bonito
Quiero tomar la decisión por si lo necesito
Y darle las gracias a la eutanasia
Aunque descarada, suele evitar las desgracias

Ángeles de la muerte matan gente anestesiada
Ahora mismo varios mueren a manos de gente mala
A pala, a golpes, puñal, también a bala
Por la ley de la calle muchas sentencias se avalan

La mala para la gente de la sala
Que dice que el rap va muerto
El rap se transforma, nunca se acaba

Homicidios del Estado por órdenes de la mafia
Paracos y narcos enviando barcos hasta para Asia
Falsos positivos por los reyes de la infamia
La vida y la muerte se llaman como por monogamia

Morir no es malo, o eso siento
Creo que es peor vivir y sentirse muerto por dentro
Morir no es malo, o eso siento
Creo que es peor vivir y sentirse muerto por dentro

Muere el empleo por la tecnología, ¡qué ironía!
Como a todos nos reemplazará la IA
Todas las estrellas morirán en algún día
Cuando el universo alcance su máximo nivel de entropía

La guerra del hambre del hombre es un asco
La Biblia predijo la ruina de Damasco
Drones no tripulados están haciendo asaltos
La muerte parece que tuviera firmado un pacto

Pocos dicen que matarían
Pero la mayoría lo piensan
El odio mata el alma y la envenena
La muerte nos pervierte hasta por razones ajenas

Se matan por las deudas, venganzas o cadenas
Tiemblo de frío cuando matan a los míos
El reino del infierno en la casa de los impíos

Tiemblo de frío cuando matan a los míos
El reino del infierno es la casa de los impíos

Deseo adelantar el turno
Me cansé de lo injusto y de sufrir por el mundo
Es bello no sentirse iracundo
Y que no quieras morirte cada segundo

Soñé con la muerte
Hace unos días le dije lo que sufría
Y todo ya se lo sabía
Que algunos favores le debían
Que si no le daba mi luz, me quitaría los días

De Dood

Ik organiseer een feest met drugs
Om me te bevrijden
Dan bind ik een touw
Om mezelf op te hangen

Help me nu niet
Want het is al te laat
De dood pleit al aan mijn kant

Ik kon me niet redden van de zoete kus van de dood
Ik ga rusten in een droom waaruit ik niet ontwaak
Het leven was niet zo goed voor mij
Daarom is de dood niet helemaal een straf

Zieke kinderen
Oude bedelaars
Als het ook Gods werk is
Oh, wat een zegen!

Soms is sterven zelfs mooi
Ik wil de beslissing nemen voor het geval ik het nodig heb
En de euthanasie bedanken
Hoewel ongepast, voorkomt het vaak ellende

Engelen van de dood doden verdoofde mensen
Op dit moment sterven er velen door slechte mensen
Met een schop, met klappen, met een mes, ook met een kogel
Door de wet van de straat worden veel vonnissen goedgekeurd

Slecht voor de mensen in de zaal
Die zeggen dat rap dood is
Rap verandert, het eindigt nooit

Homicides van de staat op bevel van de maffia
Paracos en narcos sturen boten zelfs naar Azië
Valse positieven door de koningen van de schande
Het leven en de dood worden genoemd als door monogamie

Sterven is niet slecht, dat voel ik
Ik denk dat het erger is om te leven en je van binnen dood te voelen
Sterven is niet slecht, dat voel ik
Ik denk dat het erger is om te leven en je van binnen dood te voelen

De banen sterven door technologie, wat een ironie!
Net zoals AI ons allemaal zal vervangen
Alle sterren zullen op een dag sterven
Wanneer het universum zijn maximale niveau van entropie bereikt

De hongeroorlog van de mens is een schande
De Bijbel voorspelde de ondergang van Damascus
Onbemande drones plegen overvallen
De dood lijkt een pact te hebben getekend

Weinigen zeggen dat ze zouden doden
Maar de meeste mensen denken het
Haastige haat vergiftigt de ziel
De dood perverteert ons zelfs om vreemde redenen

Ze doden om schulden, wraak of ketens
Ik bibber van de kou als ze mijn mensen doden
Het koninkrijk van de hel in het huis van de goddelozen

Ik bibber van de kou als ze mijn mensen doden
Het koninkrijk van de hel is het huis van de goddelozen

Ik wil mijn beurt vervroegen
Ik ben moe van het onrecht en het lijden in de wereld
Het is mooi om je niet woedend te voelen
En niet elke seconde te willen sterven

Ik droomde van de dood
Een paar dagen geleden vertelde ik haar wat ik leed
En ze wist het al
Dat sommigen haar nog wat diensten verschuldigd waren
Dat als ik haar mijn licht niet gaf, ze mijn dagen zou afnemen