Yo Lo Viví (part. Moha The B)
El 50 Cent europeo, nigga
Si no lo veo, no lo creo, nigga
You heard me (you heard me)
Shit, shit
Todo eso yo lo viví
Antes de que mi chaqueta sea Louis V
Yeh-yeh-yeh, yeh-yeh-yeh, oh
Mi camino yo lo escribí
Nada gratis en la vida yo recibí
Yeh-yeh-yeh, yeh-yeh-yeh, oh
Criado y nacido en Barcelona
La selva de cemento que parece el Amazonas
He visto al tiempo cómo cambia la' persona'
Y me ha pasado tanto que ya nada me impresiona
Y me di cuenta a los 17
Que el mundo lo controla solamente los billete'
Por eso no creo en la gente que promete
Ni en los que van de chulos pa que otros les respeten
En Barcelona, te lo juro, no tocan mi cara
En Barcelona, te lo juro, mi coro da para
Revoluciono yo en mi barrio como Che Guevara
Y regatean, regatean, pero no te encaran
En Barcelona, ¿quién domina? Dicen 22
¿Y qué calibre es que tú usas? Uso 22
¿Y cuántos caben en tu peine? Caben 22
El Leo usa la Beretta, Nael usa GLOCK
Yo estaba en La Roca, tú estabas en Brians
Mi mente vuelta loca, ¿cuánto' me caerán?
Me siento un idiota, me siento un patán
Me ponen en la sala, me dicen: ¿Dónde están?
La gente se entromete, preguntan: ¿Dónde están?
Te dicen dik' tete, pero te fallaran
Jurando que te quieren y luego se irán
Jurando que ya cambian, si luego seguirán
Y me acuerdo to esa noche que estábamos en la Ap7
Y rezando de no acabar con los grilletes
Y me acuerdo del día de la policía
Y tu madre llorando en la fiscalía
Y recuerdo el día que hicimo doblete
15 años, yo creo que éramos cadetes
Y recuerda cuando tú estabas en la celda
Y pillamos al EPI ese hablando mierda
Todo eso yo lo viví
Antes de que mi chaqueta sea Louis V
Yeh-yeh-yeh, yeh-yeh-yeh, oh
Mi camino yo lo escribí
Nada gratis en la vida yo recibí
Yeh-yeh-yeh, yeh-yeh-yeh, oh
Yeh-eh-eh
Yeh-eh-eh
Yeh-eh-eh
Ik Heb Het Geleefd (ft. Moha The B)
De Europese 50 Cent, gast
Als ik het niet zie, geloof ik het niet, gast
Je hoort me (je hoort me)
Shit, shit
Dat heb ik allemaal meegemaakt
Voordat mijn jas Louis V is
Yeh-yeh-yeh, yeh-yeh-yeh, oh
Mijn pad heb ik zelf geschreven
Niets gratis in het leven heb ik ontvangen
Yeh-yeh-yeh, yeh-yeh-yeh, oh
Opgegroeid en geboren in Barcelona
De jungle van beton die lijkt op de Amazone
Ik heb gezien hoe de tijd mensen verandert
En ik heb zoveel meegemaakt dat niets me nog verbaast
En ik realiseerde me op mijn 17e
Dat de wereld alleen door geld wordt gecontroleerd
Daarom geloof ik niet in mensen die beloven
Of in degenen die zich stoer voordoen voor respect van anderen
In Barcelona, ik zweer het, raken ze mijn gezicht niet aan
In Barcelona, ik zweer het, mijn crew is sterk
Ik revolutioneer in mijn buurt als Che Guevara
En ze onderhandelen, onderhandelen, maar ze confronteren je niet
In Barcelona, wie is de baas? Ze zeggen 22
En welk kaliber gebruik jij? Ik gebruik 22
En hoeveel passen er in je magazijn? Er passen 22
Leo gebruikt de Beretta, Nael gebruikt GLOCK
Ik was in La Roca, jij was in Brians
Mijn hoofd draait, hoeveel zullen er vallen?
Ik voel me een idioot, ik voel me een sukkel
Ze zetten me in de zaal, ze vragen: Waar zijn ze?
De mensen bemoeien zich, vragen: Waar zijn ze?
Ze zeggen dat ze je willen, maar ze laten je in de steek
Zweren dat ze om je geven en dan gaan ze weg
Zweren dat ze veranderen, maar ze blijven hetzelfde
En ik herinner me die nacht dat we op de AP7 waren
En baden dat we niet met handboeien eindigden
En ik herinner me de dag van de politie
En jouw moeder die huilt in de rechtbank
En ik herinner me de dag dat we een dubbele deal maakten
15 jaar, ik denk dat we cadetten waren
En herinner je je toen jij in de cel zat
En we betrapten die EPI die onzin praatte
Dat heb ik allemaal meegemaakt
Voordat mijn jas Louis V is
Yeh-yeh-yeh, yeh-yeh-yeh, oh
Mijn pad heb ik zelf geschreven
Niets gratis in het leven heb ik ontvangen
Yeh-yeh-yeh, yeh-yeh-yeh, oh
Yeh-eh-eh
Yeh-eh-eh
Yeh-eh-eh