395px

Notorio (met Duki en Lua de Santana)

Dano

Notorio (part. Duki y Lua de Santana)

Uh-uh

This is the last dance, y no hablo de los Bulls
Sentí que vi tu cara en mi vaso de Johnnie Blue
Del piso 31 veo los pájaros de lu'
Quise ser tu Mesías pero no aguanté la cruz
Fui por el caramelo y me enredé en ese envoltorio
El drama se hizo biggie, ¿cómo no va a ser notorio?
¿Me comí la relación o tal vez fueron mis demonio'?
Tu boca no se abrió pero lo dijiste todo
Soy tan pesimista cuando todo va bien
Está' buscando quién te salve y yo no soy ese quién
Más bien soy Mauro Ezequiel, arte en la guerra como Coco Chanel
Y luego que no te sorprenda que esté loco también
No soy actor pero me enamoré del drama
Por dentro fucked up, para afuera festejaba
Quizá el cara tatuada no era lo que te esperaba'
Pero igual querías volver cada vez que me dejabas

La verdad, a pesar (pesar) de que no esté
Fue por ti, fue por mí, amor
Te he pensado all the time (all the time), pero no sé
Fue por ti, fue por mí, amor

Te puse flores en el suelo como Barcelona
Pero tú sentiste que era mejor despertarte sola
Y lo comprendo, no guardo ningún rencor
Pero si me ves borracho tirado en algún rincón, dame margen
Las cosas no salieron como las quería
Pero todo perro tiene que lamerse las heridas
Tomando vino, escuchando discos de jazz fusión
Con el cora roto, ya necesito una transfusión
Damn, big mama with the ill nana
Solo con verte las pulsaciones se disparan
Clic-clac sin balas, she make it bounce like Impalas
She make it clap like gitanas, ah
Solo una tarde y tan de puta madre
Que hasta las vecinas saben que me han hecho un amarre
Tu homie, tu pareja o tu amante, vámonos a alguna parte
Así dejo hueco pa' que Lua cante, ey

La verdad, a pesar de que no esté
Fue por ti, fue por mí, amor
Te he pensado all the time (te he pensado all the time), pero no sé
Fue por ti, fue por mí, amor

Fue por ti, fue por mí, amor
Jajaja

Notorio (met Duki en Lua de Santana)

Uh-uh

Dit is de laatste dans, en ik heb het niet over de Bulls
Ik dacht dat ik je gezicht zag in mijn glas Johnnie Blue
Van de 31e verdieping zie ik de vogels van lu'
Ik wilde je Messias zijn maar kon het kruis niet dragen
Ik ging voor het snoepje en raakte verstrikt in die verpakking
Het drama werd groot, hoe kan het niet opvallen?
Heb ik de relatie opgegeten of waren het misschien mijn demonen?
Je mond ging niet open maar je zei alles
Ik ben zo pessimistisch als alles goed gaat
Je zoekt iemand die je redt en ik ben niet diegene
Ik ben meer Mauro Ezequiel, kunst in de oorlog zoals Coco Chanel
En dan moet je niet verbaasd zijn dat ik ook gek ben
Ik ben geen acteur maar ik viel voor het drama
Van binnen fucked up, van buiten aan het feesten
Misschien was de getatoeëerde jongen niet wat je verwachtte
Maar je wilde toch steeds terugkomen elke keer dat je me verliet

De waarheid, ondanks (ondanks) dat ik er niet ben
Was het voor jou, was het voor mij, liefde
Ik heb de hele tijd aan je gedacht (de hele tijd), maar ik weet het niet
Was het voor jou, was het voor mij, liefde

Ik legde bloemen op de grond zoals in Barcelona
Maar jij voelde dat het beter was om alleen wakker te worden
En ik begrijp het, ik koester geen wrok
Maar als je me dronken ziet liggen in een hoek, geef me dan wat ruimte
De dingen gingen niet zoals ik wilde
Maar elke hond moet zijn wonden likken
Wijn drinkend, luisterend naar fusion jazz platen
Met een gebroken hart, ik heb al een transfusie nodig
Damn, big mama met de ill nana
Alleen al door je te zien schieten de hartslagen omhoog
Clic-clac zonder kogels, ze laat het stuiteren als Impalas
Ze laat het klappen als gitanas, ah
Slechts één middag en zo geweldig
Dat zelfs de buren weten dat ze me een binding hebben gegeven
Je homie, je partner of je minnaar, laten we ergens heen gaan
Zo laat ik ruimte voor Lua om te zingen, ey

De waarheid, ondanks dat ik er niet ben
Was het voor jou, was het voor mij, liefde
Ik heb de hele tijd aan je gedacht (ik heb de hele tijd aan je gedacht), maar ik weet het niet
Was het voor jou, was het voor mij, liefde

Was het voor jou, was het voor mij, liefde
Hahaha