TONY MONTANA
Miro al cielo, pero nada me protege
No sé si es mala suerte, si hoy es martes 13
He dicho que lo dejo tantas putas veces
Pero vuelve el diablo cuando el día se anochece
Me la encontré en la Fabrik y me invitó a pastillas
Era una niña guapa, era de Sevilla
Le gustaba el reggaeton, dice que el rap no lo pilla
Y yo cantando mis canciones con palmas por seguidillas
Es sencilla, es que la vida es tan sencilla
Yo cantando en un vagón de metro, vivo en 8 millas
Me creo el Faliyo, cómprame una perla que brilla
Mi shorty, sencilla, tu puta, ladillas
Estaba en Ibiza sin nada que hacer
Pasaban los turistas y yo sin nada que perder
Le pregunto where you from? Tengo algo pa' prender
Otro guiri que se va comprando hachís por Avecrem
Sueno bien, somos la crème de la crème
He nacido en el infierno pero voy para el Edén
Llegando al party con dos monedas de 50 Cent
Y despertaba en el after en un Mercedes-Benz
So fresh, so clean, otra noche sin fin
You know what I mean, bebo Jagger, no lean
Tú con esa cara que pareces mister bean
Andas con chihuahua y yo pitbull de pedigree, for real
Corriendo una carrera sin meta
Tú vendes tu culo por dos rayas de keta
Queremos la medalla y no somos atletas
Venimos de IBZ, nadamos sin aletas
Búscame en el party, estoy en el privao'
Hablando con jeques, vendo perico cortao'
Esa es la vida del ibicenco
Ni más ni menos, la vida que merezco
Algunos se preguntan cómo es que lo hago
Me ves y no me ves, ese es el truco del mago
La suerte de mi lado siempre que tiro los dados
Tú escuchabas a Shakira, yo escuchaba Jamby El Favo
Hoy no acabo, pide lo que quieras que lo pago
Todos tus colegas cayetanos, los míos son vagos
Vendiendo perico dentro del lavabo
De todas esas cosas nos hicimos licenciados
Sin licencia, luces de emergencia
Moviéndome en las calles como barcos de Venecia
Lo puedo perder todo, menos la esencia
Somos majos pero sin paciencia
Y así es la vida que vivo
Yo no soy la cabra, mejor llámame El Chivo
Me siento millonario sin ser millo
Si quiero lo rapeo de una y sin estribillo
Fuck
Yo no me creo Tony Montana
Raperos en el panorama a la espalda me critican
Pero a la cara me la maman, bitch
TONY MONTANA
Ik kijk naar de lucht, maar niets beschermt me
Ik weet niet of het pech is, of dat het dinsdag de 13e is
Ik heb gezegd dat ik stop, zoveel kut keren
Maar de duivel komt terug als de dag ten einde loopt
Ik kwam haar tegen in de Fabrik en ze bood me pillen aan
Ze was een knap meisje, ze kwam uit Sevilla
Ze hield van reggaeton, zegt dat ze rap niet snapt
En ik zing mijn nummers met klappen op de seguidilla
Ze is simpel, het leven is zo simpel
Ik zing in een metro, ik woon in 8 mijl
Ik voel me de Faliyo, koop me een parel die schittert
Mijn shorty, simpel, jouw hoer, schurft
Ik was in Ibiza zonder iets te doen
Toeristen kwamen voorbij en ik had niets te verliezen
Ik vraag haar where you from? Ik heb iets om te roken
Weer een toerist die hasj koopt bij Avecrem
Ik klink goed, we zijn de crème de la crème
Ik ben geboren in de hel maar ga naar het Eden
Aankomend op het feest met twee munten van 50 cent
En ik werd wakker in de after in een Mercedes-Benz
Zo fris, zo schoon, weer een nacht zonder einde
Je weet wat ik bedoel, ik drink Jagger, geen lean
Jij met die kop, je lijkt wel Mister Bean
Jij loopt met een chihuahua en ik met een pedigree pitbull, echt waar
Rennend in een race zonder doel
Jij verkoopt je kont voor twee lijnen van keta
We willen de medaille en we zijn geen atleten
We komen uit IBZ, we zwemmen zonder vinnen
Zoek me op het feest, ik ben in de privé
Praat met sjeiks, verkoop gesneden perico
Dat is het leven van een ibicenco
Niet meer, niet minder, het leven dat ik verdien
Sommigen vragen zich af hoe ik het doe
Je ziet me en je ziet me niet, dat is de truc van de goochelaar
Het geluk aan mijn zijde telkens als ik de dobbelstenen gooi
Jij luisterde naar Shakira, ik luisterde naar Jamby El Favo
Vandaag stop ik niet, vraag wat je wilt, ik betaal
Al je vrienden zijn cayetanos, de mijne zijn lui
Verkopen perico in de wc
Van al die dingen zijn we afgestudeerd
Zonder vergunning, alarmlichten
Beweeg me door de straten als boten in Venetië
Ik kan alles verliezen, behalve de essentie
We zijn leuk, maar zonder geduld
En zo is het leven dat ik leef
Ik ben niet de geit, noem me beter El Chivo
Ik voel me miljonair zonder miljonair te zijn
Als ik wil, rap ik het meteen zonder refrein
Fuck
Ik geloof niet dat ik Tony Montana ben
Rappers in het panorama bekritiseren me achter mijn rug
Maar in mijn gezicht zuigen ze, bitch