Pezinho de Feijão
Eu queria que você ficasse
Do tamanho do pezinho de feijão
Pra lhe dar milhões de beijinhos
E lhe apertar bem junto ao coração
Pra ser a minha eterna criança
Tão alegre a brincar e para sempre
Inocente pra jamais deixar de sonhar
Mas o tempo vai passando
E depressa vai voando
Vai levando o meu menino
Já não sou mais seu herói
É que o tempo vai passando
E depressa vai voando
Só te peço ó Pai bondoso
Toma conta do meu moço
Que o sorriso de criança
Volte sempre me abraçar
Pois parece que foi ontem
Que você chorando veio me contar
Que caiu lá na calçada
Queria um beijo pra poder sarar
Tudo isso vou lembrando
São coisinhas tão normais
Fico triste só pensando
Que esse tempo não volta mais
Mas o tempo vai passando
E depressa vai voando
Vai levando o meu menino
Já não sou mais seu herói
É que o tempo vai passando
E depressa vai voando
Só te peço ó Pai bondoso
Toma conta do meu moço
Que o sorriso de criança
Volte sempre me abraçar
Boontje van een Bonenstaak
Ik wou dat je bleef
Zo klein als een boontje
Om je miljoenen kusjes te geven
En je dicht tegen mijn hart te drukken
Om mijn eeuwige kind te zijn
Zo blij om te spelen en voor altijd
Onschuldig om nooit te stoppen met dromen
Maar de tijd gaat voorbij
En vliegt snel voorbij
Neem mijn jongen mee
Ik ben niet meer zijn held
De tijd gaat voorbij
En vliegt snel voorbij
Ik vraag je, o goede Vader
Zorg voor mijn jongen
Dat de glimlach van een kind
Altijd weer om me heen komt
Het lijkt wel gisteren
Dat je huilend kwam vertellen
Dat je viel op de stoep
Je wilde een kus om te genezen
Ik herinner me dit allemaal
Het zijn zulke normale dingen
Ik word verdrietig als ik denk
Dat die tijd nooit meer terugkomt
Maar de tijd gaat voorbij
En vliegt snel voorbij
Neem mijn jongen mee
Ik ben niet meer zijn held
De tijd gaat voorbij
En vliegt snel voorbij
Ik vraag je, o goede Vader
Zorg voor mijn jongen
Dat de glimlach van een kind
Altijd weer om me heen komt