Aunque Todo Salió Mal
Qué haces tirado en el pasto?
La mirada fijada en el cielo, de noche
Aquí no se ven estrellas
Y no hagas metáforas de ello, en serio
El rocío te moja la espalda
La transpiración se te seca en el pelo
Y ya no hay vuelta
Inadvierta la razón
No sé si lo quiera analizar
Y aunque todo salió mal
Voy a llorar de felicidad
Arriba los pies al suelo
Te vuelves por un camino nuevo, a casa
El olor a madrugada
Te golpea y se esconde en el viento
(no importa)
Intentaste tapar las ventanas
Pero las luces te hunden en la cama
Y tu tan lejos
Inadvierta la razón
No sé si lo quiera analizar
Y aunque todo salió mal
Voy a llorar de felicidad
Y aunque todo salió mal
mal mal mal mal mal
Voy a llorar de felicidad
Hoewel Alles Fout Ging
Wat doe je daar op het gras?
Met je blik gericht op de lucht, 's nachts
Hier zie je geen sterren
En maak er geen metaforen van, echt waar
De dauw maakt je rug nat
Het zweet droogt in je haar
En er is geen weg terug
Negeer de rede
Ik weet niet of ik het wil analyseren
En hoewel alles fout ging
Zal ik van blijdschap huilen
Haal je voeten van de grond
Je neemt een nieuwe weg naar huis
De geur van de vroege ochtend
Slaat je in het gezicht en verstopt zich in de wind
(het maakt niet uit)
Je probeerde de ramen te bedekken
Maar de lichten trekken je naar bed
En jij zo ver weg
Negeer de rede
Ik weet niet of ik het wil analyseren
En hoewel alles fout ging
Zal ik van blijdschap huilen
En hoewel alles fout ging
fout fout fout fout fout
Zal ik van blijdschap huilen