Por Favor
Por favor, não vá escuta um pouco mais
Deixa eu tentar te explicar
Depois te deixo em paz
Não foi assim como pensou
Não há um outro alguém
Meu coração sempre foi seu
Só seu e de mais ninguém
Papo num bar, no celular
Amigos, todo mundo tem
Pra que brigar, desconfiar?
Se é simples entender
Mas se é assim quer mesmo o fim
Saiba eu não vou te implorar
Devo chorar, mas vai passar
Me diz o como saber, qual de nós dois
Foi o culpado, quem errou mais?
Se vacilei você também
Mas tudo ok vou me virar
Tudo que eu fiz foi por amor
Não vou me arrepender de nada
Se é o fim o que fazer
Se você sabe então me diz
Alsjeblieft
Alsjeblieft, ga niet weg, luister nog even
Laat me proberen het uit te leggen
Daarna laat ik je met rust
Het ging niet zoals je dacht
Er is niemand anders
Mijn hart was altijd van jou
Alleen van jou en van niemand anders
Praat in een bar, op de mobiel
Vrienden, iedereen heeft ze
Waarom vechten, wantrouwen?
Als het zo simpel te begrijpen is
Maar als je echt het einde wilt
Weet dat ik je niet ga smeken
Ik moet misschien huilen, maar het gaat voorbij
Zeg me hoe te weten, wie van ons twee
Was de schuldige, wie maakte de meeste fouten?
Als ik het verknald heb, jij ook
Maar het is goed, ik red me wel
Alles wat ik deed was uit liefde
Ik ga nergens spijt van hebben
Als het het einde is, wat moet ik dan doen?
Als je het weet, zeg het me dan.