Mucho Para Ti Bebé
Ando por la calle caminando
En ti ya no estoy pensando
Quiero puro reggaeton on on
Quería estar contigo
Todo el día
Pero tú no lo merecías
Lo siento
Se te fue el avión on on
Porque soy mucho pa’ ti
Porque soy mucho
Pa’ ti bebé
De esa tontería ya me cansé
Ya pasó tu tiempo
Pasó tu tren
Yo soy mucho pa’ ti
Porque soy mucho
Pa’ ti bebé
Esa tontería ya me la sé
Échate pa’ allá
No te quiero ver
A todos canto con mi dembow
Cuando yo bailo
Impongo my flow
Los chicos me miran
Por como soy
Si quieren un beso
No se los doy
Mira mi manera de caminar
Yo no tengo igual
Nadie me puede parar
Me muevo despacio
Siempre al bailar
Tú no tienes chance
Ya echa pa’ allá
Yo soy así
Bien underground
Y bailo así
Bailo pegao ao ao
Yo soy así
Bien underground
Y bailo así
Bailo pegao ao ao
Ja ja ja ja ja
Porque soy mucho pa’ ti
Porque soy mucho
Pa’ ti bebé
De esa tontería ya me cansé
Ya pasó tu tiempo
Pasó tu tren
Yo soy mucho pa’ ti
Porque soy mucho
Pa’ ti bebé
Esa tontería ya me la sé
Échate pa’ allá
No te quiero ver
Dile que tú me dices Rubi
Que bien te ves
Que bien te ves
Que bien te ves
Como lo haces
Que bella te ves
Que bien te ves
Que bien te ves
Ando por la calle caminando
En ti ya no estoy pensando
Quiero puro reggaeton on on
Quería estar contigo
Todo el día
Pero tú no lo merecías
Lo siento
Se te fue avión on on
Porque soy mucho pa’ ti
Porque soy mucho
Pa’ ti bebé
De esa tontería ya me cansé
Ya pasó tu tiempo
Pasó tu tren
Yo soy mucho pa’ ti
Porque soy mucho
Pa’ ti bebé
Esa tontería ya me la sé
Échate pa’ allá
No te quiero ver
Ando por la calle caminando
En ti ya no estoy pensando
Quiero puro reggaeton, on on
Je je je
Veel Voor Jou Schat
Ik loop door de straat, aan het wandelen
Aan jou denk ik niet meer
Ik wil alleen maar reggaeton, on on
Ik wilde bij je zijn
De hele dag
Maar je verdiende het niet
Het spijt me
Je hebt de boot gemist, on on
Want ik ben veel voor jou
Want ik ben veel
Voor jou schat
Van die onzin ben ik al moe
Je tijd is voorbij
Je trein is vertrokken
Ik ben veel voor jou
Want ik ben veel
Voor jou schat
Die onzin ken ik al
Ga maar weg
Ik wil je niet zien
Ik zing voor iedereen met mijn dembow
Als ik dans
Imposeer ik mijn flow
De jongens kijken naar me
Om wie ik ben
Als ze een kus willen
Geef ik die niet
Kijk naar mijn manier van lopen
Ik ben uniek
Niemand kan me stoppen
Ik beweeg langzaam
Altijd als ik dans
Jij hebt geen kans
Ga maar weg
Ik ben zo
Heel underground
En ik dans zo
Ik dans dicht bij je, ao ao
Ik ben zo
Heel underground
En ik dans zo
Ik dans dicht bij je, ao ao
Haha
Want ik ben veel voor jou
Want ik ben veel
Voor jou schat
Van die onzin ben ik al moe
Je tijd is voorbij
Je trein is vertrokken
Ik ben veel voor jou
Want ik ben veel
Voor jou schat
Die onzin ken ik al
Ga maar weg
Ik wil je niet zien
Zeg tegen hem dat je me Rubi noemt
Je ziet er goed uit
Je ziet er goed uit
Je ziet er goed uit
Hoe je het doet
Wat ben je mooi
Je ziet er goed uit
Je ziet er goed uit
Ik loop door de straat, aan het wandelen
Aan jou denk ik niet meer
Ik wil alleen maar reggaeton, on on
Ik wilde bij je zijn
De hele dag
Maar je verdiende het niet
Het spijt me
Je hebt de boot gemist, on on
Want ik ben veel voor jou
Want ik ben veel
Voor jou schat
Van die onzin ben ik al moe
Je tijd is voorbij
Je trein is vertrokken
Ik ben veel voor jou
Want ik ben veel
Voor jou schat
Die onzin ken ik al
Ga maar weg
Ik wil je niet zien
Ik loop door de straat, aan het wandelen
Aan jou denk ik niet meer
Ik wil alleen maar reggaeton, on on
Haha