395px

Magie (ft. N Fly)

GNTK

Magia (part. N Fly)

Só quero viver em paz
Com a minha fé, longe de coisas más
Eu vou ser feliz hoje pois ainda não sei o que o amanhã traz

Porque a vida tem magia, magia, magia
Porque a vida tem magia, magia, magia

Vou acordar pela manhã, tomar o meu café e espreitar pela varanda
Eu quero ser alguém na vida por isso já estou em pé e quem luta sempre alcança

A casa numa desarrumação e pra levantar os putos quase que foi a reboque
Ontem não passeei o cão e hoje foi por um triz que eu não pisei a sorte

Mas é assim que eu sou feliz, sou feliz, sou feliz
Não quero saber de rumores nem de conspiradores nem do mal que o mundo diz
Mas é assim que eu sou feliz, sou feliz, sou feliz
Não quero saber de rumores nem de conspiradores nem do mal que o mundo diz

Só quero viver em paz
Com a minha fé, longe de coisas más
Eu vou ser feliz hoje pois ainda não sei o que o amanhã traz

Porque a vida tem magia, magia, magia
Porque a vida tem magia, magia, magia

A magia está entre todos nas cidades e nos morros, está no mar e está no rio
E como um bom degustador saboreio com amor dessa magia e sorrio

Está no abraço de um amigo, ou em certas verdades que eu não digo
Está no conselho de um pai, no colo de uma mãe está no sorriso de um filho
Está no conselho de um pai, no colo de uma mãe está no sorriso de um filho

Mas é assim que eu sou feliz, sou feliz, sou feliz
Não quero saber de rumores nem de conspiradores nem do mal que o mundo diz
Mas é assim que eu sou feliz, sou feliz, sou feliz
Não quero saber de rumores nem de conspiradores nem do mal que o mundo diz

Só quero viver em paz
Com a minha fé, longe de coisas más
Eu vou ser feliz hoje pois ainda não sei o que o amanhã traz

Porque a vida tem magia, magia, magia
Porque a vida tem magia, magia, magia

Magie (ft. N Fly)

Ik wil gewoon in vrede leven
Met mijn geloof, ver weg van slechte dingen
Ik ga vandaag gelukkig zijn want ik weet nog niet wat de morgen brengt

Want het leven heeft magie, magie, magie
Want het leven heeft magie, magie, magie

Ik ga 's ochtends wakker worden, mijn koffie drinken en naar buiten kijken vanaf het balkon
Ik wil iemand zijn in het leven, daarom sta ik al op en wie vecht, bereikt altijd iets

Het huis is een rommel en om de kinderen op te tillen was het bijna een sleur
Gisteren heb ik de hond niet uitgelaten en vandaag was het maar net dat ik geen geluk had

Maar zo ben ik gelukkig, ben ik gelukkig, ben ik gelukkig
Ik wil niets weten van geruchten of samenzweerders of het kwaad dat de wereld zegt
Maar zo ben ik gelukkig, ben ik gelukkig, ben ik gelukkig
Ik wil niets weten van geruchten of samenzweerders of het kwaad dat de wereld zegt

Ik wil gewoon in vrede leven
Met mijn geloof, ver weg van slechte dingen
Ik ga vandaag gelukkig zijn want ik weet nog niet wat de morgen brengt

Want het leven heeft magie, magie, magie
Want het leven heeft magie, magie, magie

De magie is overal tussen de mensen in de steden en op de heuvels, het is in de zee en in de rivier
En als een goede proever geniet ik met liefde van die magie en glimlach

Het zit in de omhelzing van een vriend, of in bepaalde waarheden die ik niet zeg
Het zit in het advies van een vader, in de schoot van een moeder, het zit in de glimlach van een kind
Het zit in het advies van een vader, in de schoot van een moeder, het zit in de glimlach van een kind

Maar zo ben ik gelukkig, ben ik gelukkig, ben ik gelukkig
Ik wil niets weten van geruchten of samenzweerders of het kwaad dat de wereld zegt
Maar zo ben ik gelukkig, ben ik gelukkig, ben ik gelukkig
Ik wil niets weten van geruchten of samenzweerders of het kwaad dat de wereld zegt

Ik wil gewoon in vrede leven
Met mijn geloof, ver weg van slechte dingen
Ik ga vandaag gelukkig zijn want ik weet nog niet wat de morgen brengt

Want het leven heeft magie, magie, magie
Want het leven heeft magie, magie, magie

Escrita por: Flávio Teixeira, João Correia