395px

GRECOFERNANDA (met FERNANDOCOSTA)

GRECAS (ES)

GRECOFERNANDA (part. FERNANDOCOSTA)

Oye, por si echabas de menos al Fernandito, ¿qué?
Por si echabas de menos al angelito

Me miro al espejo, digo estoy bacano
La tripa revuelta, Broncano
Cogí el piquetón y mi botella de ron cubano
Me levanto tarde, soy Tony Soprano

Soprano, Soprano, en el rap soy la biblioteca como Zambrano
Me acuesto tarde y me levanto temprano
Les engancho como el fentano
Vengo del sector de los taxis y las frutas

Yo vengo de Ibiza, de las drogas y las putas
Lo quemo en la tragaperras, puta
Helados 24/7 haciendo viruta

Pa comer Pad Thai pa cenar Wingstop
Me tira y le clavo el visto
Para mí es un no como Risto
Un millón y solo con el distro

En un nubarrón voy con Songoanda
Yo al efectivo lo llamo Cashandra
Somos Estopa, solo falta el Seat Panda
Si este tema fuese un hijo sería GrecoFernanda

Llamo al Grecas, ¿qué haces?
Metiendo el sable tenía que hacer las paces
Con estas zorras que no me dejan en paz
Espérame en la NorthFace, voy rápido con el Waze

Oye Fer, ¿qué haces?
Me ha dejado tirado el Google Maps
En el maletero llevo un par de bolsas
En la guantera llevo un par de racks
Siempre van conmigo como un sidecar

Si de caramelos hablas, yo llamo al Sufian
No follemos en el BM que se va a ensuciar
Me llama a mí porque en el barrio no le fían
No era moroso, eso es lo que parecía

¡Ay papi, qué rico!
Por si echabas de menos al Fernandito
En un hombro el diablo y en el otro va el angelito
Los tres echados para atrás contando chito

Están escondidos esperando ese funicular
Mi hermano me lleva en el auricular
Seguro que me la quiere dedicar
Dejé la universidad y no vuelvo a matricular

Me miro al espejo, digo estoy bacano
La tripa revuelta, Broncano
Cogí el piquetón y mi botella de ron cubano
Me levanto tarde, soy Tony Soprano

Soprano, Soprano en el rap
Soy la biblioteca como Zambrano
Me acuesto tarde, me levanto temprano
Les engancho como fentano

GRECOFERNANDA (met FERNANDOCOSTA)

Hé, voor het geval je Fernandito mist, wat?
Voor het geval je het engeltje mist

Ik kijk in de spiegel, zeg dat ik geweldig ben
Mijn maag is van streek, Broncano
Ik pak de piket en mijn fles Cubaanse rum
Ik sta laat op, ik ben Tony Soprano

Soprano, Soprano, in de rap ben ik de bibliotheek zoals Zambrano
Ik ga laat naar bed en sta vroeg op
Ik haak ze in zoals fentano
Ik kom uit de buurt van de taxi's en het fruit

Ik kom uit Ibiza, van de drugs en de hoeren
Ik verbrand het in de gokkast, hoer
IJsjes 24/7, maak er schilfers van

Voor het eten Pad Thai, voor het avondeten Wingstop
Ze stuurt me een bericht en ik lees het niet
Voor mij is het een nee zoals Risto
Een miljoen en alleen met de distro

In een wolk ga ik met Songoanda
Ik noem cash geld Cashandra
We zijn Estopa, alleen de Seat Panda ontbreekt
Als dit nummer een kind was, zou het GrecoFernanda zijn

Ik bel Grecas, wat doe je?
Met het zwaard moest ik het goedmaken
Met die sletjes die me geen rust geven
Wacht op me bij de NorthFace, ik ga snel met Waze

Hé Fer, wat doe je?
Google Maps heeft me in de steek gelaten
In de kofferbak heb ik een paar tassen
In het dashboardkastje heb ik een paar racks
Altijd bij me zoals een zijspan

Als je het over snoep hebt, bel ik Sufian
Laten we niet neuken in de BM, dat wordt vies
Ze belt me omdat ze in de buurt niet te vertrouwen zijn
Ik was geen wanbetaler, dat is wat het leek

Oh schat, wat lekker!
Voor het geval je Fernandito mist
Op de ene schouder de duivel en op de andere het engeltje
De drie liggen achterover en tellen chito

Ze zijn verstopt en wachten op die kabelbaan
Mijn broer heeft me in de oordop
Zeker dat hij het aan me wil opdragen
Ik heb de universiteit verlaten en ga me niet opnieuw inschrijven

Ik kijk in de spiegel, zeg dat ik geweldig ben
Mijn maag is van streek, Broncano
Ik pak de piket en mijn fles Cubaanse rum
Ik sta laat op, ik ben Tony Soprano

Soprano, Soprano in de rap
Ben ik de bibliotheek zoals Zambrano
Ik ga laat naar bed, sta vroeg op
Ik haak ze in zoals fentano

Escrita por: Fernando Costa