Corazon Partio
Tiritas pa este corazon partio.
Tiri-ti-tando de frio.
Tiritas pa este corazon partio.
Pa este corazon.
Ya lo ves, que no hay dos sin tres,
Que la vida va y viene y que no se detiene...
Y, que se yo,
Pero mienteme aunque sea,dime que algo queda
Entre nosotros dos, que en tu habitacion
Nunca sale el sol,ni existe el tiempo,
Ni el dolor.
Llevame si quieres a perder,
A ningun destino,sin ningun por que.
Ya lo se, que corazon que no ve
Es corazon que no siente,
O corazon que te miente amor,
Pero , sabes que en lo mas profundo de mi alma
Sigue aquel dolor por creer en ti,
¿que fue de la ilusion y de lo bello que es vivir?
Para que me curaste cuando estaba herio
Si hoy me dejas de nuevo el corazon partio.
Estribillo
¿quien me va a entregar sus emociones?
¿quien me va a pedir que nunca la abandone?
¿quien me tapara esta noche si hace frio?
¿quien me va curar el corazon partio?
¿quien llenara de primaveras este enero,
Y bajara la luna para que juguemos?
Dime,si tu te vas,cariño mio,
¿quien me va a curar el corazon partio?
Tiritas pa este corazon partio,
Tiritas pa este corazon partio.
Dar solamente aquello que te sobra
Nunca fue copartir,sino dar limosna ,amor.
Si no lo sabes tu , te lo digo yo.
Despues de la tormenta siempre llega la calma,
Pero,se que despues de ti,
Despues de ti no hay nada.
Para que me curaste cuando estaba herio
Si hoy me dejas de nuevo el corazon partio.
(estribillo)
Gebroken Hart
Pleisters voor dit gebroken hart.
Tiri-ti-tando van de kou.
Pleisters voor dit gebroken hart.
Voor dit hart.
Je ziet het al, dat er geen twee zonder drie zijn,
Dat het leven komt en gaat en niet stil blijft staan...
En, wat weet ik,
Maar lieg tegen me, ook al is het maar, zeg dat er iets overblijft
Tussen ons twee, dat in jouw kamer
Nooit de zon schijnt, geen tijd bestaat,
Geen pijn.
Neem me mee als je wilt verliezen,
Naar geen bestemming, zonder reden.
Ik weet het al, dat een hart dat niet ziet
Is een hart dat niet voelt,
Of een hart dat je bedriegt, liefde,
Maar, weet dat in de diepste van mijn ziel
Diep van binnen die pijn blijft bestaan door in jou te geloven,
Wat is er geworden van de illusie en van het mooie leven?
Waarom heb je me genezen toen ik gewond was
Als je me vandaag weer het gebroken hart laat.
Refrein
Wie gaat me zijn emoties geven?
Wie gaat me vragen nooit te verlaten?
Wie gaat me deze nacht bedekken als het koud is?
Wie gaat mijn gebroken hart genezen?
Wie gaat deze januari met lente vullen,
En de maan laten zakken zodat we kunnen spelen?
Zeg het me, als jij weggaat, mijn lief,
Wie gaat mijn gebroken hart genezen?
Pleisters voor dit gebroken hart,
Pleisters voor dit gebroken hart.
Slechts geven wat je over hebt
Was nooit delen, maar het geven van aalmoes, liefde.
Als je het niet weet, zeg ik het je.
Na de storm komt altijd de rust,
Maar, ik weet dat na jou,
Na jou is er niets.
Waarom heb je me genezen toen ik gewond was
Als je me vandaag weer het gebroken hart laat.
(refrein)