395px

J'ai grandi (feat. Roos'ee)

Guerby

Mwen Grandi (feat. Roos'ee)

Lèn t ansanm mw pat gen eksperyans
M t kwè nan janm m t pran lanmou pou rans
M konsyan mw t fè betiz
Avec le temps mw pran maturité
Et à présent siw ta wè janm chanje
M kiltive anpil metriz
Bae, si se demen n' t kwaze jodia n' pa tap separe
M grandi et m vinn konprann ke lanmou se pi bel bagay k'exister

Roos'ee: Gen plizyè dat ke mw pa k bliye
Chak lèm sonje yo fèm anvi kriye
Telman ou t fè mw mal
Tan yo pase pt etre ke ou grandi
Menm gen blese ki pako janm geri
M pa vlew et li plis ke normal
M sonje jan mw t kenbew avec pwop sèm jou anivèsè mw
M pap bliye lèw t konn di zanmiw wap finn profite epiw kite mw, fok ou sonje

Guerby: Non m pa bliye sa ke mw fèw
Menm vle remize pou yon plas nan kèw , mw chanje
Roos'ee: Nan rout kè mw tras ou efase
Sa pa fè mw byen a chak foa je mw tonbe nan jew

Guerby: cte nan laj folie non m pat reflechi, mw t panse renmen se t'on prison k t vle pran libètem
M t nan koute zanmi k t konn ap di yn bon flannè pa janm sispann vole de flè an flè
Bae si se demen n t kwaze jodia nou tap marye
Paske moun sak t nan viw lan sa fè lontan li pa egziste, li grandi

Non m pa bliye sa ke mw fèw
Menm vle remize pou yn plas nan kèw, mw chanje
Roos'ee: Nan rout kè mw tras ou efase
Sa pa fè mw byen a chak foa je mw tonbe nan jew

J'ai grandi (feat. Roos'ee)

Quand j'étais jeune, je n'avais pas d'expérience
Je croyais en mes jambes, je tombais amoureux à fond
Je savais que je faisais des bêtises
Avec le temps, j'ai pris de la maturité
Et maintenant, si tu voyais comme j'ai changé
J'ai cultivé beaucoup de maîtrise
Bae, si c'était demain qu'on se croisait, aujourd'hui on ne se séparerait pas
J'ai grandi et j'ai compris que l'amour est la plus belle chose qui existe

Roos'ee : Il y a plusieurs dates que je n'oublierai pas
Chaque fois que je m'en souviens, ça me donne envie de pleurer
Tellement tu m'as fait mal
Le temps passe, peut-être que tu as grandi
Même des blessures qui ne sont pas encore guéries
Je ne veux plus de toi, c'est plus que normal
Je me souviens comment je t'ai gardée avec moi le jour de mon anniversaire
Je n'oublierai pas quand tu disais à tes amis que tu allais profiter et me laisser, faut que tu te souviennes

Guerby : Non, je n'oublie pas ce que je t'ai fait
Je voudrais même me racheter pour une place dans ton cœur, j'ai changé
Roos'ee : Sur le chemin de mon cœur, tu as effacé ta trace
Ça ne me fait pas de bien chaque fois que mes yeux tombent dans les larmes

Guerby : C'était à l'âge de la folie, non je ne réfléchissais pas, je pensais que l'amour était une prison où je voulais être libre
J'écoutais des amis qui disaient qu'une bonne flamme ne cesse jamais de voler de fleur en fleur
Bae, si c'était demain qu'on se croisait, aujourd'hui on se marierait
Parce que ceux qui étaient dans ta vie, ça fait longtemps qu'ils n'existent plus, ils ont grandi

Non, je n'oublie pas ce que je t'ai fait
Je voudrais même me racheter pour une place dans ton cœur, j'ai changé
Roos'ee : Sur le chemin de mon cœur, tu as effacé ta trace
Ça ne me fait pas de bien chaque fois que mes yeux tombent dans les larmes.