395px

Ziekje Liefje

Hector Acosta (El Torito)

Amorcito Enfermito

Vale más perder un minuto que perder la vida en un segundo
Nuestro amor se nos contagio de ese virus maligno que da profundo

Aquel cariño que existió una vez se encuentra en coma
Le han diagnosticado un cáncer sin pena sin gloria
(Nos dejamos caer) inconsciente hasta fiebre sin alivio
(Dediqué) Le dio pneumonia a los besos agonista con deseos de amarte otra vez
Y el sentimiento que sentías cuando eras solo mía
Se ha infectado de hielo
Amorcito enfermito ya no cree en el optimismo se murió

Es mejor seguir discutiendo
Que guardar silencio sin remedio
Preferible la soledad
Que estar acompañado en sufrimiento

Aquel cariño que existió una vez se encuentra en coma
Le han diagnosticado un cancer sin pena sin gloria

(Nos dejamos caer) inconsciente hasta fiebre sin alivio
(Dediqué) Le dio pneumonia a los besos agonista con deseos de amarte otra vez
Y el sentimiento que sentías cuando eras solo mía
Se ha infectado de hielo
Amorcito enfermito ya no cree en el optimismo se murió

Sentimiento torito
Sentimiento
Bachateame mama
Como anoche

Tú por ser celosa y dictadora en convulsión el alma llora
Yo por insensible y egoísta converti el amor bonito en en desliz

(Nos dejamos caer) inconsciente hasta fiebre sin alivio
(Dediqué) Le dio pneumonia a los besos agonista con deseos de amarte otra vez
Y el sentimiento que sentías cuando eras solo mía
Se ha infectado de hielo
Amorcito enfermito ya no cree en el optimismo se murió
Se murió

Ziekje Liefje

Het is beter om een minuut te verliezen dan je leven in een seconde
Onze liefde is besmet geraakt met dat kwaadaardige virus dat diep gaat

Die genegenheid die ooit bestond, ligt nu in coma
Ze hebben een kanker gediagnosticeerd, zonder medelijden, zonder glorie
(We lieten ons vallen) onbewust, tot koorts zonder verlichting
(Wij gaven) Het gaf longontsteking aan de kussen, agonist met de wens je weer te beminnen
En het gevoel dat je had toen je alleen van mij was
Is besmet geraakt met ijs
Ziekje liefje gelooft niet meer in optimisme, het is dood

Het is beter om te blijven ruzieën
Dan om in stilte te lijden zonder oplossing
Liever eenzaamheid
Dan samen lijden in verdriet

Die genegenheid die ooit bestond, ligt nu in coma
Ze hebben een kanker gediagnosticeerd, zonder medelijden, zonder glorie

(We lieten ons vallen) onbewust, tot koorts zonder verlichting
(Wij gaven) Het gaf longontsteking aan de kussen, agonist met de wens je weer te beminnen
En het gevoel dat je had toen je alleen van mij was
Is besmet geraakt met ijs
Ziekje liefje gelooft niet meer in optimisme, het is dood

Gevoel torito
Gevoel
Bachateame mama
Zoals gisteravond

Jij, omdat je jaloers en dictatoriaal bent, in convulsie huilt de ziel
Ik, omdat ik ongevoelig en egoïstisch ben, heb de mooie liefde veranderd in een misstap

(We lieten ons vallen) onbewust, tot koorts zonder verlichting
(Wij gaven) Het gaf longontsteking aan de kussen, agonist met de wens je weer te beminnen
En het gevoel dat je had toen je alleen van mij was
Is besmet geraakt met ijs
Ziekje liefje gelooft niet meer in optimisme, het is dood
Het is dood

Escrita por: Anthony Santos, Joaquin Diaz