395px

Huil Niet Voor Mij

Hector Acosta (El Torito)

No Me Lloren

Cuando yo muera no quiero que lloren
No quiero ver que ninguno derrame ni una sola lagrima por mi

Tampoco quiero que me lleven flores
Ni que me entierren leyendo papeles
O escribiendo cartas que quizas ni entienda

Cuando yo muera quiero recorrer
Todo el lugar donde yace mi cuerpo
Que ahora sin vida todos quieren ver
Nadie queria cuando estaba enfermo
Que ahora sin vida todos quieren ver
Nadie queria cuando estaba enfermo

Para que las flores
Para que me lloran si voy a estar muerto
Pa'que compañia si voy a estar solo haya en el cementerio
Hay pa'que compañia si voy a estar solo haya en el cementerio

No me vallan a llorar
No me vallan a llorar
No me vallan a llorar
Que ganan con llorar

No me vallan a llorar
No me vallan a llorar
No me vallan a llorar
Que ganan con llorar

Hay hombe

Después que todo este ya consumado
Comenzarán hablar de mi pasado de lo bueno que era
Y con el tiempo se iran olvidando
Regresaran otra ves con los años
Para poder ver
Lo que del cuerpo queda
Y volveran a llorar otra vez
Y mis cenizas se las lleva el viento

Y sin consuelo estara mi mujer
Si es que no tiene un nuevo compañero
Y sin consuelo estara mi mujer
Si es que no tiene un nuevo compañero

Para que las flores
Para que me lloran si voy a estar muerto
Hay pa'que compañia si voy a estar solo haya en el cementerio
Hay pa'que compañia si voy a estar solo haya en el cementerio

No me vallan a llorar
No me vallan a llorar
No me vallan a llorar
Que ganan con llorar

No me vallan a llorar
No me vallan a llorar
No me vallan a llorar
Que ganan con llorar

Cuando yo muera no quiero que lloren

Huil Niet Voor Mij

Wanneer ik sterf wil ik niet dat jullie huilen
Ik wil niet zien dat iemand een traan om mij laat vallen

Ik wil ook niet dat jullie bloemen voor me brengen
Of dat jullie me begraven met papieren in de hand
Of brieven schrijven die ik misschien niet begrijp

Wanneer ik sterf wil ik rondreizen
Overal waar mijn lichaam ligt
Dat nu zonder leven iedereen wil zien
Niemand gaf om me toen ik ziek was
Dat nu zonder leven iedereen wil zien
Niemand gaf om me toen ik ziek was

Waarom die bloemen?
Waarom huilen als ik dood ga?
Waarom gezelschap als ik alleen ben daar op het kerkhof?
Waarom gezelschap als ik alleen ben daar op het kerkhof?

Huil niet voor mij
Huil niet voor mij
Huil niet voor mij
Wat heb je eraan om te huilen?

Huil niet voor mij
Huil niet voor mij
Huil niet voor mij
Wat heb je eraan om te huilen?

Oh man

Nadat alles voorbij is
Zullen ze beginnen te praten over mijn verleden, hoe goed ik was
En met de tijd zullen ze me vergeten
Ze komen weer terug na een paar jaar
Om te zien
Wat er van het lichaam overblijft
En ze zullen weer huilen
En mijn as wordt door de wind meegenomen

En zonder troost zal mijn vrouw zijn
Als ze geen nieuwe partner heeft
En zonder troost zal mijn vrouw zijn
Als ze geen nieuwe partner heeft

Waarom die bloemen?
Waarom huilen als ik dood ga?
Waarom gezelschap als ik alleen ben daar op het kerkhof?
Waarom gezelschap als ik alleen ben daar op het kerkhof?

Huil niet voor mij
Huil niet voor mij
Huil niet voor mij
Wat heb je eraan om te huilen?

Huil niet voor mij
Huil niet voor mij
Huil niet voor mij
Wat heb je eraan om te huilen?

Wanneer ik sterf wil ik niet dat jullie huilen.