EL MUNDO ES MIO
Siempre me ven con dos o tres pa' donde voy
Por qué hoy, cualquiera te da pa' abajo en calor
Una bolsita pa' pegar el levanton
Siento miradas bien atravesado estoy
Como has cambiado, mucho murmuran de mí
Dejé la escuela no tenía futuro ahí
Hoy me va bien por los huevos que le metí
Pocos confiaron, yo solo aposté por mi
Es que esta vida no se hizo pa' los culones
Y aquí no hay miedo pa' problemas soluciones
Todos son malos en distintas ocasiones
Si he fallado, ojalá que Dios me perdone
Que tendría todo le prometí a mi jefita
Y aquí anda al morro hasta ahorita no se me agüita
Sigo sencillo lo humilde no se me quita
De mamonsito nomás tengo la finta
El mundo es mío, me siento Tony Montana
Inhale polvo casi toda la semana
Ahí traigo pila compa por si se le acaba
Que este rollo no se acaba hasta que nos de la mañana
Los vidrios negros pa' que no miren pa' dentro
Deje las marcas de llanta en el pavimento
Igual de marcas traigo tapizado el cuerpo
Y que no falte en la bolsita los billetes de $500
Cosas cambiaron y cambió mi pensamiento
De lo bueno y lo malo, yo no me arrepiento
Aún falta más por recorrer, sigan atentos
Por lo pronto en el proceso me divierto
Como has cambiado, mucho murmuran de mí
Deje la escuela no veía futuro ahí
Sueños de un morro loco quien iba decir
Que la vida me iba dar lo que le pedí
DE WERELD IS VAN MIJ
Altijd zie je me met twee of drie waar ik ook ga
Waarom vandaag, iedereen laat je vallen in de hitte
Een zakje om de boel op te schudden
Ik voel blikken, ik ben goed in de weg staan
Wat ben je veranderd, veel fluisteren over mij
Ik heb school verlaten, daar zag ik geen toekomst
Vandaag gaat het goed door de ballen die ik heb getoond
Weinig vertrouwden, ik heb alleen op mezelf gewed
Deze leven is niet gemaakt voor watjes
En hier is geen angst voor problemen, oplossingen
Iedereen is slecht op verschillende momenten
Als ik gefaald heb, hoop dat God me vergeeft
Ik zou alles hebben, dat beloofde ik mijn moeder
En hier ben ik, de jongen, tot nu toe laat ik me niet kisten
Ik blijf bescheiden, dat verdwijnt niet van me
Van een opschepper heb ik alleen de uitstraling
De wereld is van mij, ik voel me als Tony Montana
Ik heb bijna de hele week poeder ingeademd
Hier heb ik een voorraadje, maat, voor als het opraakt
Want dit feestje eindigt pas als de ochtend aanbreekt
Zwarte ramen zodat ze niet naar binnen kunnen kijken
Ik laat de sporen van mijn banden op het asfalt achter
Evenveel merken heb ik op mijn lichaam
En zorg dat er in het zakje geen biljetten van $500 ontbreken
Dingen zijn veranderd en mijn gedachten zijn veranderd
Van het goede en het slechte, ik heb er geen spijt van
Er is nog meer te ontdekken, blijf opletten
Voorlopig vermaak ik me in het proces
Wat ben je veranderd, veel fluisteren over mij
Ik heb school verlaten, daar zag ik geen toekomst
Dromen van een gekke jongen, wie had dat gedacht
Dat het leven me zou geven wat ik vroeg