La Rama Partía
Para dónde fue a nacer
No está mal nacer con vida
No es que abunde la comida
Pero hay que intentar crecer
Ahora duérmete
Que quién sobreviva
Tiene to' que aprender
Tal vez algún día
Salta'l descampao con la rama partía
Monta to'l escándalo y echa a correr
Nunca mires ya la mirada perdida
Si alguien no te trata bien
Salta'l descampao con la rama partía
Monta to'l escándalo y echa a correr
Nunca mires ya la mirada perdida
Si alguien no te trata bien
No juguéis a enloquecer
No sabéis quién ganaría
Tú disparas la salida
Veinte o treinta años después
Ahora duérmete
Que es todo mentira
Tienes to' que aprender
Tal vez algún día
Salta'l descampao con la rama partía
Monta to'l escándalo y echa a correr
Nunca mires ya la mirada perdida
Si alguien no te trata bien
Salta'l descampao con la rama partía
Monta to'l escándalo y echa a correr
Nunca mires ya la mirada perdida
Si alguien no te trata
Si alguien no, si alguien no te trata bien
Si alguien no te trata bien
Salta'l descampao con la rama partía
Monta to'l escándalo y echa a correr
Nunca mires ya la mirada perdida
Si alguien no te trata bien
De Takken Breken
Waar ben je geboren?
Het is niet slecht om te leven
Er is niet veel te eten
Maar je moet proberen te groeien
Nu ga maar slapen
Want wie overleeft
Moet alles leren
Misschien op een dag
Spring het veld in met de takken breken
Maak een hoop herrie en ren weg
Kijk nooit meer naar die verloren blik
Als iemand je niet goed behandelt
Spring het veld in met de takken breken
Maak een hoop herrie en ren weg
Kijk nooit meer naar die verloren blik
Als iemand je niet goed behandelt
Speel niet met gekte
Jullie weten niet wie er wint
Jij schiet het startschot
Twintig of dertig jaar later
Nu ga maar slapen
Want het is allemaal leugen
Je moet alles leren
Misschien op een dag
Spring het veld in met de takken breken
Maak een hoop herrie en ren weg
Kijk nooit meer naar die verloren blik
Als iemand je niet goed behandelt
Spring het veld in met de takken breken
Maak een hoop herrie en ren weg
Kijk nooit meer naar die verloren blik
Als iemand je niet behandelt
Als iemand niet, als iemand je niet goed behandelt
Als iemand je niet goed behandelt
Spring het veld in met de takken breken
Maak een hoop herrie en ren weg
Kijk nooit meer naar die verloren blik
Als iemand je niet goed behandelt