Eso y Más
Me contaron de Romeo y Julieta
Y pensé, que hermoso cuento
Y ahora resulta que es más grande
Y que es más bello
Esto, esto que por ti yo siento
Cruzaré los montes, los ríos, los valles
Por irte a encontrar
Salvaría tormentas, ciclones, dragones
Sin exagerar
Por poder mirarme en tus ojos bonitos
Y vivir la gloria de estar a tu lado
Porque en mí ya siento que te necesito
Que me he enamorado
Por poder mirarme en tus ojos bonitos
Y vivir la gloria de estar a tu lado
Porque en mí ya siento que te necesito
Eso y más haré
Por asegurar la sonrisa de tu alma
Buscando equidad
Yo podría empeñar lo más caro
Que tengo que es mi libertad
Y sería un honor ¡ay amor! Ser tu esclavo
Sería tu juguete por mi voluntad
Y si un día glorioso en tus brazos acabo
¡Qué felicidad!
Si sería un honor ¡ay amor! Ser tu esclavo
Sería tu juguete por mi voluntad
Y si un día glorioso en tus brazos acabo
¡Qué felicidad!
Dat en Meer
Ik hoorde over Romeo en Julia
En ik dacht, wat een prachtig verhaal
En nu blijkt het groter te zijn
En dat het mooier is
Dit, dit wat ik voor jou voel
Ik zal de bergen, de rivieren, de valleien oversteken
Om jou te vinden
Ik zou stormen, cyclonen, draken overwinnen
Zonder te overdrijven
Om in jouw mooie ogen te kijken
En de glorie te leven van jouw zijde
Want in mij voel ik al dat ik je nodig heb
Dat ik verliefd ben
Om in jouw mooie ogen te kijken
En de glorie te leven van jouw zijde
Want in mij voel ik al dat ik je nodig heb
Dat en meer zal ik doen
Om de glimlach van jouw ziel te verzekeren
Zoekend naar gelijkheid
Ik zou het kostbaarste in pand geven
Wat ik heb, mijn vrijheid
En het zou een eer zijn, oh liefde! Jouw slaaf te zijn
Ik zou jouw speeltje zijn uit vrije wil
En als ik op een glorieuze dag in jouw armen eindig
Wat een geluk!
Als het een eer zou zijn, oh liefde! Jouw slaaf te zijn
Ik zou jouw speeltje zijn uit vrije wil
En als ik op een glorieuze dag in jouw armen eindig
Wat een geluk!
Escrita por: Joan Sebastian