Lady In The Blue Mercedes
It was a windy day down Malibu way
The California sun was shining
I was in no hurry sipping Bloody Mary’s
And I fell asleep by the ocean
Then a lovely lady in a blue Mercedes
Parked her car down by the sea
She stepped into the sand and took me by the hand
And we traveled away in my dreams
And we drank Pina Coladas down in Puerto Rico
We tangoed in Montego Bay
We sipped Champaign in the summer rain
On a warm Caribbean day
I put a pretty flower in her long black hair
Along the sands of Waikiki
And I left my heart in San Francisco
Where she first made love to me
Then I awoke to the sound of the tide coming in
And the sun was almost gone
I didn't want to wake from my beautiful dream
But I had to take it on home
Then somewhere in the evening came a heavenly voice
Saying thank you for a wonderful day
Then the beautiful lady in the blue Mercedes
Blew a kiss and drove away
Dame In De Blauwe Mercedes
Het was een winderige dag in Malibu
De Californische zon scheen fel
Ik had geen haast, nipte aan mijn Bloody Mary’s
En ik viel in slaap bij de oceaan
Toen kwam er een mooie dame in een blauwe Mercedes
Ze parkeerde haar auto bij de zee
Ze stapte in het zand en nam me bij de hand
En we reisden weg in mijn dromen
En we dronken Pina Colada's in Puerto Rico
We tango'den in Montego Bay
We nipten aan Champagne in de zomerregen
Op een warme Caribische dag
Ik deed een mooie bloem in haar lange zwarte haar
Langs de stranden van Waikiki
En ik liet mijn hart achter in San Francisco
Waar ze voor het eerst liefde met me maakte
Toen werd ik wakker van het geluid van de opkomende vloed
En de zon was bijna weg
Ik wilde niet wakker worden uit mijn mooie droom
Maar ik moest naar huis gaan
Toen kwam er ergens in de avond een hemelse stem
Die zei dank je voor een geweldige dag
Toen blies de mooie dame in de blauwe Mercedes
Een kus en reed weg