Pergunta Boba
Vou começar com uma pergunta boba
Será que dá pra gente voltar no tempo?
Ultimamente, fico mal à toa
Tá sobrando apego, faltando entendimento
Me desculpa se eu não entendi
Tá demorando pra ficha cair
Você com esse cabelo preto, sorriso sem jeito
Foi chegando perto, chegou perto demais
Em três ou quatro dias, tava tudo tão perfeito
Dos meus problemas, eu já nem me lembrava mais
Só queria você, só pensava em você
Mas ainda tem coisas pra me arrepender
E eu vou dizer
Me arrependi de não ter te abraçado outra vez
Não ter te beijado uma última vez
Não ter te olhado outra vez
Ficar acordado até depois das seis
Só pra ver o Sol nascer
Sonhar os sonhos mais loucos com você
E eu vou dizer
Me arrependi de não ter te abraçado outra vez
Não ter te beijado uma última vez
Não ter te olhado outra vez
Ficar acordado até depois das seis
Só pra ver o Sol nascer
Sonhar os sonhos mais loucos com você
E eu vou dizer
Você com esse cabelo preto, sorriso sem jeito
Foi chegando perto, chegou perto demais
Em três ou quatro dias, tava tudo tão perfeito
Dos meus problemas, eu já nem me lembrava mais
Só queria você, só pensava em você
Mas ainda tem coisas pra me arrepender
E eu vou dizer
Me arrependi de não ter te abraçado outra vez
Não ter te beijado uma última vez
Não ter te olhado outra vez
Ficar acordado até depois das seis
Só pra ver o Sol nascer
Sonhar os sonhos mais loucos com você
E eu vou dizer
Me arrependi de não ter te abraçado outra vez
Não ter te beijado uma última vez
Não ter te olhado outra vez
Ficar acordado até depois das seis
Só pra ver o Sol nascer
Sonhar os sonhos mais loucos com você
E eu vou dizer
Quem sabe ainda é tempo
Pode ser a qualquer hora
Me chame em pensamento
Cê sabe, eu vou agora
Quem sabe ainda é tempo
Pode ser a qualquer hora
Me chame em pensamento
Cê sabe, eu vou agora
Domme Vraag
Ik begin met een domme vraag
Zou het mogelijk zijn om terug in de tijd te gaan?
De laatste tijd voel ik me zo rot
Te veel gehechtheid, te weinig begrip
Sorry als ik het niet begreep
Het duurt lang voordat het doordringt
Jij met dat zwarte haar, die onhandige lach
Je kwam dichterbij, te dichtbij
In drie of vier dagen was alles zo perfect
Van mijn problemen herinnerde ik me niets meer
Ik wilde alleen jou, dacht alleen aan jou
Maar er zijn nog dingen waar ik spijt van heb
En ik ga het zeggen
Ik heb spijt dat ik je niet nog een keer heb omhelsd
Je niet een laatste keer heb gekust
Je niet nog een keer heb aangekeken
Wakker blijven tot na zessen
Gewoon om de zon op te zien komen
De gekste dromen met jou te dromen
En ik ga het zeggen
Ik heb spijt dat ik je niet nog een keer heb omhelsd
Je niet een laatste keer heb gekust
Je niet nog een keer heb aangekeken
Wakker blijven tot na zessen
Gewoon om de zon op te zien komen
De gekste dromen met jou te dromen
En ik ga het zeggen
Jij met dat zwarte haar, die onhandige lach
Je kwam dichterbij, te dichtbij
In drie of vier dagen was alles zo perfect
Van mijn problemen herinnerde ik me niets meer
Ik wilde alleen jou, dacht alleen aan jou
Maar er zijn nog dingen waar ik spijt van heb
En ik ga het zeggen
Ik heb spijt dat ik je niet nog een keer heb omhelsd
Je niet een laatste keer heb gekust
Je niet nog een keer heb aangekeken
Wakker blijven tot na zessen
Gewoon om de zon op te zien komen
De gekste dromen met jou te dromen
En ik ga het zeggen
Ik heb spijt dat ik je niet nog een keer heb omhelsd
Je niet een laatste keer heb gekust
Je niet nog een keer heb aangekeken
Wakker blijven tot na zessen
Gewoon om de zon op te zien komen
De gekste dromen met jou te dromen
En ik ga het zeggen
Wie weet is het nog niet te laat
Het kan op elk moment zijn
Roep me in gedachten
Je weet, ik ga nu
Wie weet is het nog niet te laat
Het kan op elk moment zijn
Roep me in gedachten
Je weet, ik ga nu