Y Me da Vergüenza
Andabas en los brazos de otro amor
Como si nada
Creo que se te olvidó que yo
Te amaba
Y mira que vergüenza siente mi alma
Pensaba que me ibas a querer
Y te insistía
Los inviernos traté
Que tontería
Ahora vas con él y ni me miras
Y me da vergüenza
Porque otro amor como si nada
Entra en tu vida
Y le entregas los besos
Y las caricias
Que deberían ser mías
Y me da vergüenza
Porque todos saben que
Siempre te he amado
Y a mi corazón
Lo dejas humillado
Tan derrotado
(Y mira cómo me tienes chiquitita)
Julión Álvarez y su norteña banda
Pensaba que me ibas a querer
Y te insistía
Los inviernos traté
Que tontería
Ahora vas con él y ni me miras
Y me da vergüenza
Porque otro amor como si nada
Entra en tu vida
Y le entregas los besos
Y las caricias
Que deberían ser mías
Y me da vergüenza
Porque todos saben que
Siempre te he amado
Y a mi corazón
Lo dejas humillado
Tan derrotado
En ik schaam me
Je liep in de armen van een ander
Alsof er niets aan de hand was
Ik denk dat je vergeten bent dat ik
Van je hield
En kijk, wat een schaamte voelt mijn ziel
Ik dacht dat je van me zou houden
En ik bleef maar aandringen
Ik probeerde de winters
Wat een onzin
Nu ga je met hem en kijk je niet eens naar me
En ik schaam me
Omdat een ander liefde, alsof het niets is
Je leven binnenkomt
En je geeft hem de kussen
En de strelingen
Die van mij zouden moeten zijn
En ik schaam me
Omdat iedereen weet dat
Ik altijd van je heb gehouden
En mijn hart
Laat je vernederd
Zo verslagen
(En kijk hoe je me hebt, schatje)
Julión Álvarez en zijn noordelijke band
Ik dacht dat je van me zou houden
En ik bleef maar aandringen
Ik probeerde de winters
Wat een onzin
Nu ga je met hem en kijk je niet eens naar me
En ik schaam me
Omdat een ander liefde, alsof het niets is
Je leven binnenkomt
En je geeft hem de kussen
En de strelingen
Die van mij zouden moeten zijn
En ik schaam me
Omdat iedereen weet dat
Ik altijd van je heb gehouden
En mijn hart
Laat je vernederd
Zo verslagen