Después de ti (part. Greg Gonzalez)
Un día más que me levanto, desayuno y no me sabe a nada
Desde que tú no estás aquí, la vida se me ha vuelto complicada
Me cuesta tanto estudiar
Ya no puedo dormir
Mis amigos me ven
Y me preguntan por ti
Ya no sé qué decirles
Me cansé de mentirles
Ya no me veo igual
Todo sin ti está mal
Solo queda decir
Que te quise de más
Y me haces falta tú y tu mirada fría
Que se calentaba cuando me veías
Ahora voy a cien por la misma avenida
Voy pensando en cosas que no debería
Es que, después de ti, se me acabó la vida
No aprendo a vivir sin tu compañía
Por este dolor
Fabrico fantasías de que estás aquí
Conmigo todavía
Que todavía me cuidas
Quiero que alguien me diga
Que todo esto es mentira
Todos me llaman pa' salir, pero les digo que estoy ocupada
Mirando las últimas rosas que me diste, aunque están marchitadas
No me digan qué hacer
Ni lo que debo sentir
Es tan fácil hablar
Cuando no te pasa a ti
Esto no es estar triste
Son ganas de morirse
Ya no me veo igual
Todo sin ti está mal
Solo queda decir
Que te quise de más
Y me haces falta tú y tu mirada fría
Que se calentaba cuando me veías
Ahora voy a cien por la misma avenida
Voy pensando en cosas que no debería
Es que, después de ti, se me acabó la vida
No aprendo a vivir sin tu compañía
Por este dolor
Fabrico fantasías de que estás aquí
Conmigo todavía
Que todavía me cuidas
Quiero que alguien me diga
Que todo esto es mentira
Que vas a estar conmigo
En esta y la otra vida
Que todavía nos quedan
Besos de despedida
Na jou (ft. Greg Gonzalez)
Een dag meer dat ik opsta, ontbijt en het smaakt naar niets
Sinds jij hier niet meer bent, is het leven ingewikkeld geworden
Het kost me zoveel moeite om te studeren
Ik kan niet meer slapen
Mijn vrienden zien me
En vragen naar jou
Ik weet niet meer wat ik ze moet zeggen
Ik ben moe van het liegen
Ik zie er niet meer hetzelfde uit
Alles is verkeerd zonder jou
Het enige wat ik kan zeggen
Is dat ik te veel van je hield
En ik mis jou en je koude blik
Die opwarmde als je me zag
Nu rijd ik met honderd over dezelfde laan
Denkend aan dingen die ik niet zou moeten denken
Want, na jou, is mijn leven voorbij
Ik leer niet leven zonder jouw gezelschap
Vanwege deze pijn
Maak ik fantasieën dat je hier bent
Bij mij nog steeds
Dat je nog steeds voor me zorgt
Ik wil dat iemand me zegt
Dat dit alles een leugen is
Iedereen belt me om uit te gaan, maar ik zeg dat ik druk ben
Kijkend naar de laatste rozen die je me gaf, ook al zijn ze verwelkt
Zeg me niet wat ik moet doen
Of wat ik moet voelen
Het is zo makkelijk praten
Als het jou niet overkomt
Dit is niet gewoon verdrietig zijn
Het zijn doodswensen
Ik zie er niet meer hetzelfde uit
Alles is verkeerd zonder jou
Het enige wat ik kan zeggen
Is dat ik te veel van je hield
En ik mis jou en je koude blik
Die opwarmde als je me zag
Nu rijd ik met honderd over dezelfde laan
Denkend aan dingen die ik niet zou moeten denken
Want, na jou, is mijn leven voorbij
Ik leer niet leven zonder jouw gezelschap
Vanwege deze pijn
Maak ik fantasieën dat je hier bent
Bij mij nog steeds
Dat je nog steeds voor me zorgt
Ik wil dat iemand me zegt
Dat dit alles een leugen is
Dat je bij me zult zijn
In dit leven en het volgende
Dat we nog steeds hebben
Afscheidszoenen