Ballad For a Lost Friend
There's much left to say
You're gone you never planned to stay
Anyway, don't deny it
No need to come again
You'd show you still don't understand
Its a dream and its ending
I'd rather see you
I'd have you near
Than being alone tonight
Don't want to see
But love it's better so
Don't worry I'll be alright
Ballade Voor een Verloren Vriend
Er is nog veel te zeggen
Je bent weg, je had nooit gepland te blijven
Hoe dan ook, ontken het niet
Geen reden om weer te komen
Je zou laten zien dat je het nog steeds niet begrijpt
Het is een droom en hij eindigt
Ik zie je liever
Ik had je graag dichtbij
Dan alleen vanavond
Wil je niet zien
Maar schat, het is beter zo
Maak je geen zorgen, ik kom wel goed