395px

Iemand Die Ik Eens Kende (Spaanse Versie)

Kevin & Karla

Somebody That I Used To Know (Spanish Version)

Pienso en ti, de vez en cuando, te recuerdo
En esos días llenos de felicidad

Demasiado bueno para mí
Luego de un rato, solo me sentí
Porque el amor es un dolor y un tormento

Puedo hacerme adicto a una tristeza que me ate
Pero, al final, me resigné a no volver (a no volver)

Nos dimos cuenta que no hay más qué hacer
Que, como amigos, tendría que ser
Se terminó y me alegré, más no comprendo

Y sigo preguntando hoy
Por qué sigues inventando que yo nunca fui nadie
Aunque no necesito amor
Me duele que no cuentes lo que pasó

Has caído bajo tú solo
Haciendo creer nunca has oído mi nombre
Ya no te necesito, no
Solo eres alguien que me conoció

Solo eres alguien que me conoció
Solo eres alguien que me conoció

Pienso en ti cada vez que todo fue un lamento
Me hiciste creer que era la culpable y no es verdad

Vivir así, yo no podré
Al leer todo lo que dices
Ya suelta lo que terminó
Porque ya no sufriré por alguien que alguna vez me amó

Y sigo preguntando hoy
Por qué sigues inventando que yo nunca fui nadie
Aunque no necesito amor
Me duele que no cuentes lo que pasó

Has caído bajo tú solo
Haciendo creer nunca has oído mi nombre
Ya no te necesito, no
Solo eres alguien que me conoció

Lo eres
Me conoció
Solo eres alguien que me conoció

Lo eres
Me conoció
Solo eres alguien que me conoció

Me conoció
Que me conoció
Me conoció (lo eres)

Solo eres alguien que me conoció

Iemand Die Ik Eens Kende (Spaanse Versie)

Ik denk aan jou, af en toe, herinner ik je
In die dagen vol geluk

Te goed voor mij
Na een tijdje voelde ik me alleen
Want de liefde is een pijn en een kwelling

Ik kan verslaafd raken aan een verdriet dat me bindt
Maar uiteindelijk heb ik me neergelegd bij niet terugkomen (niet terugkomen)

We realiseerden ons dat er niets meer te doen was
Dat, als vrienden, het zo moest zijn
Het is voorbij en ik was blij, maar ik begrijp het niet

En ik blijf me vandaag afvragen
Waarom je blijft verzinnen dat ik nooit iemand was
Ook al heb ik geen liefde nodig
Het doet pijn dat je niet vertelt wat er is gebeurd

Je bent alleen maar gezakt
Je laat geloven dat je mijn naam nooit hebt gehoord
Ik heb je niet meer nodig, nee
Je bent gewoon iemand die me kende

Je bent gewoon iemand die me kende
Je bent gewoon iemand die me kende

Ik denk aan jou elke keer dat alles een klaagzang was
Je liet me geloven dat ik de schuldige was en dat is niet waar

Zo leven, dat kan ik niet
Als ik lees wat je zegt
Laat los wat voorbij is
Want ik zal niet meer lijden om iemand die ooit van me hield

En ik blijf me vandaag afvragen
Waarom je blijft verzinnen dat ik nooit iemand was
Ook al heb ik geen liefde nodig
Het doet pijn dat je niet vertelt wat er is gebeurd

Je bent alleen maar gezakt
Je laat geloven dat je mijn naam nooit hebt gehoord
Ik heb je niet meer nodig, nee
Je bent gewoon iemand die me kende

Je bent het
Die me kende
Je bent gewoon iemand die me kende

Je bent het
Die me kende
Je bent gewoon iemand die me kende

Die me kende
Die me kende
Die me kende (je bent het)

Je bent gewoon iemand die me kende