Metodo de Relajacion Kiño
Si los ojos fueran los rojo (hay que reir un poco mas)
Si doña gloria saliera en soho (hay que reir un poco mas)
Y yo que camino cojoo (hay que reir un poco maaaaaaas) reir un poco mas
Como dice el tino se me sale de las manos
Mi metodo pa relajarme es un habano
Que cosas raras las que hay en internet
Oiste parce uno se pone a ver y ve
Abuelitas que bailan al ritmo del mètal
Colombianos que celebran sin llegar a la meta
Ahora celebra mijo ahoraaa
Y el estupendo ingles de reinas y presentadoras
De cartangen jilton de happy person
De maicol yerson
La nube que me envuelve al ritmo del youtube
Disuelve cualquier ansiedad que tengo y tube
Sube el relajo baja el estres olvida por un momento el fin de mes
Que no hay cuentas por pagar aunque no sea verdad
En esta vida hay que reir un poco mas
Si los ojos fueran los rojo (hay que reir un poco mas)
Si doña gloria saliera en soho (hay que reir un poco mas)
Y yo que camino cojoo (hay que reir un poco maaaaaaas) reir un poco mas
Hay llegue yo como carlos tibes
O todo bien como dice el pibe
No me pregunten que nunca see
Ps se me olvida borro casee
Ingles britney spearse oglosep
Yo no me llamo jose jose
Representan problemas con los agudoss
Al liso rasta pongo ahh hablar mudoss
Se callo edgar noo uey
Yo tambien tube novia en uey
Eso papito si es ya es yaa
Nunca vi a jaider ser una estrella
Amenazado por convivencia
No le de mente no tiene cienciaa
Cojala suave ponga atencion
Este es el metodo de relajacion
Si los ojos fueran los rojo (hay que reir un poco mas)
Si doña gloria saliera en soho (hay que reir un poco mas)
Y yo que camino cojoo (hay que reir un poco maaaaaaas) reir un poco mas
Ontspanningstechniek Kiño
Als de ogen maar rood waren (we moeten wat meer lachen)
Als mevrouw Gloria in Soho zou verschijnen (we moeten wat meer lachen)
En ik die mank loop (we moeten wat meer laaaaaachen) meer lachen
Zoals Tino zegt, het glipt me uit de handen
Mijn methode om te ontspannen is een sigaar
Wat een vreemde dingen zijn er op internet
Heb je het gehoord, maat, je gaat kijken en ziet
Oma's die dansen op de beat van metal
Colombianen die vieren zonder de finish te halen
Vier nu, jongen, nuaa
En het geweldige Engels van koningin en presentatrices
Van Cartagena, Jilton, van blije mensen
Van Maicol Yerson
De wolk die me omhult op de beat van YouTube
Verdwijnt elke angst die ik heb en had
Verhoog de ontspanning, verlaag de stress, vergeet even het einde van de maand
Dat er geen rekeningen zijn om te betalen, ook al is het niet waar
In dit leven moeten we wat meer lachen
Als de ogen maar rood waren (we moeten wat meer lachen)
Als mevrouw Gloria in Soho zou verschijnen (we moeten wat meer lachen)
En ik die mank loop (we moeten wat meer laaaaaachen) meer lachen
Hier ben ik, als Carlos Tibes
Of alles goed, zoals de jongen zegt
Vraag me niet, ik weet het nooit
Want ik vergeet het, ik wis het
Brits Engels, Britney Spears, oglosep
Ik heet geen José José
Ze vertegenwoordigen problemen met de hoge tonen
Bij de gladde rasta laat ik ahh stil zijn
Edgar viel, nee, hey
Ik had ook een vriendin, hey
Dat is het, papito, dat is het, jaa
Ik heb Jaider nooit als een ster gezien
Bedreigd door samenleven
Maak je geen zorgen, het heeft geen wetenschap
Neem het rustig, let op
Dit is de ontspanningstechniek
Als de ogen maar rood waren (we moeten wat meer lachen)
Als mevrouw Gloria in Soho zou verschijnen (we moeten wat meer lachen)
En ik die mank loop (we moeten wat meer laaaaaachen) meer lachen