Parte de Mi Vida
Parte de mi vida he tratado de arrancar
Y no consigo olvidarte, no
Es que no se puede ya borrar
Lo vivido
Alguien me decía que el tiempo curaría
Mis heridas, pero no, no, no
El que traicionó mi corazón
Ya se ha ido
Y yo quedé, muy perdida en el ayer
¿Quién lo diría?, ¿quién lo diría?
Aún sueño con las noches
Que junto al mar solíamos amarnos sin control amor
¿Por qué dejaste mi pequeño corazón
En agonía?
Deseo que algún día
Recuerdes que te quise
Y que lo eras todo para mí
No importa lo pasado porque yo
Quiero que seas feliz
Y ahora lo sé, nunca más regresarás
Solo serás parte de mi vida
Parte de mi vida
Juraste que me querías
Que nunca me dejarías
Y yo tan tonta creía
Todo todo lo que tú decías
Y por eso tú (solo serás), solo tú
(Parte de mi vida)
Ciega estaba yo de amor
Que ni siquiera entendía
Más pudo el interés que el amor que me tenías
Y tú te fuiste
Lo siento papi, el sufrimiento es opcional
Así que, bye, bye
Deel van Mijn Leven
Een deel van mijn leven heb ik geprobeerd te vergeten
En ik kan je niet uit mijn hoofd krijgen, nee
Het is gewoon niet mogelijk om te wissen
Wat we hebben meegemaakt
Iemand zei me dat de tijd zou helen
Mijn wonden, maar nee, nee, nee
Degene die mijn hart heeft verraden
Is al weg
En ik ben verloren in het verleden
Wie had dat gedacht?, wie had dat gedacht?
Ik droom nog steeds van de nachten
Dat we aan zee zonder controle van elkaar hielden, liefde
Waarom heb je mijn kleine hart
In pijn achtergelaten?
Ik hoop dat je op een dag
Herinnert dat ik van je hield
En dat je alles voor me was
Het maakt niet uit wat er is gebeurd, want ik
Wil dat je gelukkig bent
En nu weet ik het, je komt nooit meer terug
Je zult alleen een deel van mijn leven zijn
Een deel van mijn leven
Je zwoer dat je van me hield
Dat je me nooit zou verlaten
En ik zo dom geloofde
Alles wat je zei
En daarom ben jij (je zult alleen zijn), alleen jij
(Een deel van mijn leven)
Ik was blind van de liefde
Dat ik het zelfs niet begreep
Maar interesse overwon de liefde die je voor me had
En jij ging weg
Het spijt me schat, lijden is optioneel
Dus, doei, doei