395px

Melancholische Modus (ft. TIMØ)

Leon Leiden

Modo Melancólico (part. TIMØ)

Ah
Oye, Timø

Andan hablando de mí
Que me perdí cuando te conocí
Que parezco un alcohólico
Estoy modo melancólico
Pero díganme qué hago

No me queda otra opción (no, no, no, no, no)
Porque cuando estoy tomando
Es que estoy en su corazón

Soy el amor de tu vida
Dímelo aunque sea mentira
Que yo como un idiota me la creo (me las trago)

Y seguiré tomando de ese trago
Si borrachos nos amamos
Pero sobrios nos odiamos
Pues hoy bebo hasta que me quiera otra vez

Si mañana en la mañana
Se le olvida que me amaba
Pues por mí que nunca vuelva a amanecer

Si me dices que me quieres a las tres
¿Por qué no esperas que amanezca
Y me lo dices otra vez? (Me lo dices otra vez)

Está complicada nuestra situación
La neta está cabrón
Que con uno o dos tequilas
Se te abre el corazón

Pero en la mañana se te olvida (¿es en serio?)
Dices que fue la bebida
Si es así, te invito un trago
Pa' seguir con la ilusión

Y tomamos y tomamos
Todo el bar nos acabamos
La sufrimos, pero la pasamos bien (vamos otra vez, otra vez)

Y tomamos y tomamos
Y las penas olvidamos
Y mañana misma hora aquí otra vez

Soy el amor de tu vida
Dímelo aunque sea mentira
Y yo como un idiota me la trago (me las trago)
Sírvanme otra copa de ese trago

Si borrachos nos amamos
Pero sobrios nos odiamos
Pues hoy bebo hasta que me quiera otra vez

Si mañana en la mañana
Se le olvida que me amaba
Pues por mí que nunca vuelva a amanecer

Si me dices que me quieres a las tres
¿Por qué no esperas que amanezca
Y me lo dices otra vez?

Es León Leiden
Con Timø, claro que sí

Si mañana en la mañana
Se le olvida que me amaba
Pues por mí que nunca vuelva a amanecer (amanecer)

Si me dices que me quieres a las tres
¿Por qué no esperas que amanezca
Y me lo dices otra vez?

Melancholische Modus (ft. TIMØ)

Ah
Hé, Timø

Ze praten over mij
Dat ik me verloor toen ik jou leerde kennen
Dat ik lijk op een alcoholist
Ik ben in een melancholische modus
Maar vertel me wat ik moet doen

Ik heb geen andere keuze (nee, nee, nee, nee, nee)
Want als ik aan het drinken ben
Dan ben ik in jouw hart

Ik ben de liefde van je leven
Zeg het me, ook al is het een leugen
Want ik geloof het als een idioot (ik slik het door)

En ik blijf drinken van die drank
Als we dronken van elkaar houden
Maar nuchter elkaar haten
Dus vandaag drink ik tot je me weer wilt

Als je morgen in de ochtend
Vergeet dat je van me hield
Laat het maar zo zijn, dat de zon nooit meer opkomt

Als je me om drie uur zegt dat je van me houdt
Waarom wacht je niet tot het ochtend is
En zeg je het me nog een keer? (Zeg je het me nog een keer?)

Onze situatie is gecompliceerd
Eerlijk gezegd is het klote
Dat met één of twee tequila's
Je hart zich opent

Maar in de ochtend vergeet je het (serieus?)
Je zegt dat het de drank was
Als dat zo is, trakteer ik je op een drankje
Om de illusie voort te zetten

En we drinken en we drinken
We maken de hele bar leeg
We lijden, maar we hebben het leuk (laten we nog een keer gaan, nog een keer)

En we drinken en we drinken
En we vergeten de zorgen
En morgen op hetzelfde tijdstip hier weer

Ik ben de liefde van je leven
Zeg het me, ook al is het een leugen
En ik geloof het als een idioot (ik slik het door)
Schenk me nog een glas van die drank

Als we dronken van elkaar houden
Maar nuchter elkaar haten
Dus vandaag drink ik tot je me weer wilt

Als je morgen in de ochtend
Vergeet dat je van me hield
Laat het maar zo zijn, dat de zon nooit meer opkomt

Als je me om drie uur zegt dat je van me houdt
Waarom wacht je niet tot het ochtend is
En zeg je het me nog een keer?

Het is León Leiden
Met Timø, natuurlijk

Als je morgen in de ochtend
Vergeet dat je van me hield
Laat het maar zo zijn, dat de zon nooit meer opkomt (opkomt)

Als je me om drie uur zegt dat je van me houdt
Waarom wacht je niet tot het ochtend is
En zeg je het me nog een keer?