El Reggae de Leo Messi
Te da bronca porque nosotros hicimos un esfuerzo muy grande
Estábamo' jugando contra Brasil, que tiene grandísimos jugadores
Siendo local
Se encuentra con el primer gol, y después el segundo, ya una contra
Donde no cobra el penal antes
Está también la de Otamendi
No fueron nunca al VAR
Una cosa increíble
En esta copa se cansaron de cobrar bolu
Mano bolu
Foule bolu
Penales pelotu
Creo que es para analizar y ojalá la Conmebol haga algo
Igual no creo que hagan nada porque maneja todo Brasil, así que
Es muy complicado
Si hubiese estado ahí y pasaba esto del otro día
Me meten preso a mi
Al árbitro no lo dejo dirigir
Me le tiro encima
Realmente fue muy evidente
La bronca nos va a durar
Siempre la vamos a recordar
Porque fue insólito
¡Me meten preso!
En esta copa se cansaron de cobrar bolu
Mano bolu
Foule bolu
Penales pelotu
Creo que es para analizar y ojalá la Conmebol haga algo
Igual no creo que hagan nada porque maneja todo Brasil, así que
Es muy complicado
Creo que quedó visto lo que pasó
Lo que dije también paso factura
No tenemos que ser parte de esta corrupción
Creo que está armada para Brasil
Que hagan lo que quieran
La verdad hay que decirla
La corrupción, los árbitros y todo eso
No permite que la gente disfrute del fútbol
Del show
Señores, confirmado
El VAR llegó para arruinar el fútbol
Ésta es la prueba más contundente de la corrupción arbitral
Felicito y aplaudo con el corazón
Las declaraciones de Messi
¿Cómo nos van a robar así?, ¡no!
¿Cómo nos van a robar así?, ¡no, no no, no!
De Reggae van Leo Messi
Je wordt boos omdat wij een enorme inspanning hebben geleverd
We speelden tegen Brazilië, dat heeft geweldige spelers
Als thuisteam
Krijgen ze het eerste doelpunt, en daarna het tweede, al een tegenaanval
Waar ze de penalty niet eerder fluiten
Ook die van Otamendi
Ze gingen nooit naar de VAR
Een ongelooflijke zaak
In deze cup hebben ze zich verveeld met het fluiten van onzin
Handbal onzin
Foul onzin
Penalty's onzin
Ik denk dat het om analyse vraagt en hopelijk doet de Conmebol iets
Maar ik geloof niet dat ze iets doen omdat Brazilië alles beheert, dus
Het is heel ingewikkeld
Als ik daar was geweest en dit gebeurde zoals laatst
Zetten ze mij in de gevangenis
De scheidsrechter laat ik niet fluiten
Ik val bovenop hem
Het was echt heel duidelijk
De boosheid zal bij ons blijven
We zullen het altijd herinneren
Omdat het ongekend was
Zet me in de gevangenis!
In deze cup hebben ze zich verveeld met het fluiten van onzin
Handbal onzin
Foul onzin
Penalty's onzin
Ik denk dat het om analyse vraagt en hopelijk doet de Conmebol iets
Maar ik geloof niet dat ze iets doen omdat Brazilië alles beheert, dus
Het is heel ingewikkeld
Ik denk dat het duidelijk is wat er is gebeurd
Wat ik zei heeft ook gevolgen
We moeten geen deel uitmaken van deze corruptie
Ik denk dat het in het voordeel van Brazilië is
Laat ze doen wat ze willen
De waarheid moet gezegd worden
De corruptie, de scheidsrechters en al dat gedoe
Staat de mensen niet toe om van voetbal te genieten
Van de show
Dames en heren, bevestigd
De VAR is gekomen om het voetbal te verpesten
Dit is het meest overtuigende bewijs van scheidsrechterscorruptie
Ik feliciteer en applaudisseer met mijn hart
De uitspraken van Messi
Hoe kunnen ze ons zo beroven?, nee!
Hoe kunnen ze ons zo beroven?, nee, nee, nee, nee!