Batman Que Ri (DC Comics) - Piada Mortal
Eu sei que você está com medo
Eu vejo nesse meu momento
Vou te contar uma historinha
De um Batman que já se perdeu há tempos
Insanidade pura
Como é tão bom gargalhar
Ouvindo minha risada, sorria e sorria
Afinal, eu sou bem mais louco que o Coringa
Vocês já sabem de tudo o que eu vivi
Mas se isso tivesse acontecido assim?
Só basta um dia ruim pra um homem bom ficar ruim
Hahaha! O Batman que ri!
Eu vi aquele Palhaço Louco destruir minha cidade
Vi o Palhaço Louco matar pessoas à toa
Ele queria me mostrar quem eu era de verdade
E pra mostrar meu passado matou os pais de uma garota
Eu não aguentava mais o terror que ele traz
E mesmo fazendo isso, ele sempre sorria
A história de como eu me perdi há um tempo atrás
Eu matei o Coringa!
Mesmo assim não tinha mudado, ou talvez tenha mudado?
Nunca vi graça em nada, nunca vi graça em piada
Mas, Superman, o que aconteceu por aqui?
O que acabou de dizer, merece uma risada
Eu preciso da ajuda de todos vocês
Vocês que sempre estiveram comigo em minha vida
Acho que estou mudando, que vontade é essa em mim?
Hahahaha! Matei a Bat-Família
Insanidade pura
Como é tão bom gargalhar
Ouvindo minha risada, sorria e sorria
Afinal, eu sou bem mais louco que o Coringa!
Vocês já sabem de tudo o que eu vivi
Mas se isso tivesse acontecido assim?
Só basta um dia ruim pra um homem bom ficar ruim
Hahaha! O Batman que ri
Por que perdi tanto tempo ajudando o lado do bem?
Por que parar por aqui se eu posso ir muito além?
Acontece que eu sei o lado deles, mas sem cobiça
Que tal matar a Liga da Justiça?
E eles caem um por um, assim como o planejado
Não tem nada nesse mundo que vença o meu preparo
Superman, te deixando por último pra atração do meu circo
Kriptonita! Se mate junto com seu filho
Por que eu deixei meu filho vivo e enlouqueci ele também?
Por que eu faço tudo isso, é o crime questionado
Super pergunta boba, vocês não veem mais além
Eu faço isso porque é muito engraçado
Multiverso é real, mas que coisa interessante
Tem Batman que não mata? Me lembra alguém de antes
Parece até comédia, mas vou mudar esse final
Transformar todo Batman em Piada Mortal
Senhoras e senhores, esse é o circo dos horrores
Um show com tantas dores e todos seus temores
Sem um amanhã e sem a mente sã
Nossa próxima atração é o Batman!
Pura
Como é tão bom gargalhar
Ouvindo minha risada, sorria e sorria
Afinal, eu sou bem mais louco que o Coringa!
Vocês já sabem de tudo o que eu vivi
Mas se isso tivesse acontecido assim?
Só basta um dia ruim pra um homem bom ficar ruim
Hahaha! O Batman Que ri!
Batman Die Laughing (DC Comics) - Dodelijke Grap
Ik weet dat je bang bent
Ik zie het in dit moment van mij
Ik ga je een verhaaltje vertellen
Over een Batman die al lang verloren is
Pure waanzin
Wat is het fijn om te lachen
Als je mijn lach hoort, lach en lach
Tenslotte ben ik veel gekker dan de Joker
Jullie weten al alles wat ik heb meegemaakt
Maar wat als het zo was gebeurd?
Het is maar één slechte dag nodig voor een goede man om slecht te worden
Hahaha! De Batman die lacht!
Ik zag die Gekke Joker mijn stad verwoesten
Ik zag de Gekke Joker mensen om niets doden
Hij wilde me laten zien wie ik echt was
En om mijn verleden te tonen, doodde hij de ouders van een meisje
Ik kon de terreur die hij bracht niet meer aan
En zelfs terwijl hij dat deed, glimlachte hij altijd
Het verhaal van hoe ik me een tijd geleden verloor
Ik heb de Joker vermoord!
Toch was ik niet veranderd, of misschien wel?
Ik heb nooit iets grappig gevonden, nooit iets in grappen gezien
Maar, Superman, wat is hier gebeurd?
Wat je net zei, verdient een lach
Ik heb jullie allemaal nodig
Jullie die altijd bij me zijn geweest in mijn leven
Ik denk dat ik aan het veranderen ben, wat is deze drang in mij?
Hahahaha! Ik heb de Bat-Familie vermoord
Pure waanzin
Wat is het fijn om te lachen
Als je mijn lach hoort, lach en lach
Tenslotte ben ik veel gekker dan de Joker!
Jullie weten al alles wat ik heb meegemaakt
Maar wat als het zo was gebeurd?
Het is maar één slechte dag nodig voor een goede man om slecht te worden
Hahaha! De Batman die lacht
Waarom heb ik zoveel tijd verspild aan het helpen van de goede kant?
Waarom stoppen hier als ik veel verder kan gaan?
Het is zo dat ik hun kant ken, maar zonder hebzucht
Wat als we de Justice League vermoorden?
En ze vallen één voor één, precies zoals gepland
Er is niets in deze wereld dat mijn voorbereiding overtreft
Superman, ik laat je als laatste voor de show van mijn circus
Kryptonite! Dood jezelf samen met je zoon
Waarom heb ik mijn zoon in leven gelaten en hem ook gek gemaakt?
Waarom doe ik dit allemaal, het is de vraag van de misdaad
Super domme vraag, jullie zien niet verder
Ik doe dit omdat het heel grappig is
Multiversum is echt, wat een interessante zaak
Is er een Batman die niet doodt? Herinnert me aan iemand van vroeger
Het lijkt bijna een komedie, maar ik ga dit einde veranderen
Elke Batman in een Dodelijke Grap transformeren
Dames en heren, dit is de circus van de verschrikkingen
Een show met zoveel pijn en al jullie angsten
Zonder een morgen en zonder een gezonde geest
Onze volgende act is de Batman!
Puur
Wat is het fijn om te lachen
Als je mijn lach hoort, lach en lach
Tenslotte ben ik veel gekker dan de Joker!
Jullie weten al alles wat ik heb meegemaakt
Maar wat als het zo was gebeurd?
Het is maar één slechte dag nodig voor een goede man om slecht te worden
Hahaha! De Batman Die Lacht!