395px

De Terugkeer is van de Jedi

Mr. Catra & Os Templários

O Retorno é de Jedi

Mas o Senhor é meu pastor e nada me faltará
Venha fechar com o certo pra sua vida melhorar
Então para de neurose, de massacre e de intriga
Só o Justo é o caminho, a verdade e a vida

Eu acho bom tu ser humilde, amigo, senão tu vai
É melhor tu ir na flecha, que o retorno é de Jedi
É bom ser humilde, senão tu vai
É melhor tu ir na flecha, que o retorno é de Jedi

Se for pirar, vai, o retorno é de Jedi
Se enfraquecer, vai, o retorno é de Jedi
E se bulir, vai, o retorno é de Jedi
Se não tiver fé, vai, e não volta nunca mais

Porque viver não é difícil, só agir com consciência
Se controle com as drogas, não recorra à violência
Seja puro no convívio, tenha Deus no coração, amigo
Eu acho incrível o cara ter vacilação

Vacilar é uma fraqueza que só comete quem não tem fé
Venha fechar com o certo, amigo
Demorou, já é
Respeito não se impõe
Neurose, papo furado
Aja com respeito, se quiser ser respeitado

Eu acho bom tu ser humilde, amigo, senão tu vai
É melhor tu ir na flecha, que o retorno é de Jedi
Eu acho bom tu ser humilde, senão tu vai
É melhor tu ir na flecha, que o retorno é de Jedi

Se for pirar, vai, o retorno é de Jedi
Se enfraquecer, vai, o retorno é de Jedi
E se bulir, vai, o retorno é de Jedi
Se não tiver fé, vai, e não volta nunca mais

De Terugkeer is van de Jedi

Maar de Heer is mijn herder, ik heb niets te kort
Kom in actie voor je leven, dat wordt beter, dat is wat telt
Dus stop met de stress, het geweld en de roddels
Alleen de Rechtvaardige is de weg, de waarheid en het leven

Ik vind het goed dat je bescheiden bent, vriend, anders ga je
Het is beter om te gaan met de pijl, want de terugkeer is van de Jedi
Het is goed om bescheiden te zijn, anders ga je
Het is beter om te gaan met de pijl, want de terugkeer is van de Jedi

Als je gek gaat doen, ga dan, de terugkeer is van de Jedi
Als je verzwakt, ga dan, de terugkeer is van de Jedi
En als je gaat rommelen, ga dan, de terugkeer is van de Jedi
Als je geen geloof hebt, ga dan, en kom nooit meer terug

Want leven is niet moeilijk, gewoon handelen met bewustzijn
Houd je in met drugs, zoek geen geweld
Wees puur in je omgang, heb God in je hart, vriend
Ik vind het geweldig dat iemand kan twijfelen

Twijfelen is een zwakte die alleen degene zonder geloof overkomt
Kom in actie voor het goede, vriend
Het is tijd, dat is het
Respect komt niet vanzelf
Stress, onzin
Gedraag je met respect, als je gerespecteerd wilt worden

Ik vind het goed dat je bescheiden bent, vriend, anders ga je
Het is beter om te gaan met de pijl, want de terugkeer is van de Jedi
Ik vind het goed dat je bescheiden bent, anders ga je
Het is beter om te gaan met de pijl, want de terugkeer is van de Jedi

Als je gek gaat doen, ga dan, de terugkeer is van de Jedi
Als je verzwakt, ga dan, de terugkeer is van de Jedi
En als je gaat rommelen, ga dan, de terugkeer is van de Jedi
Als je geen geloof hebt, ga dan, en kom nooit meer terug