El Destino
El destino es tan cruel
Que ha salado ya la miel
Y los campos ya se han marchitado
El helado sabe mal
La vida es oscuridad
Si no esta un rey o blanca nieves
Y Benito se perdi
en la tristeza y el dolor
A Maria le doli, pero se recupero
Mi abuela dice que
Imposible es entender
que la vida puede ser ligera
Una risa disfrutar
En la tierra caminar
Sin amor puede valer la pena
Y Benito se perdi...
El destino es tan cruel
Que ha salado ya la miel
Y el corazn partido en dos a mi
Solo me dejo
Het Lot
Het lot is zo wreed
Dat het de honing al heeft gezouten
En de velden zijn al verwelkt
Het ijs smaakt slecht
Het leven is duisternis
Als er geen koning of Sneeuwwitje is
En Benito is verloren
In de verdriet en de pijn
Maria had het moeilijk, maar herstelde weer
Mijn oma zegt dat
Het onmogelijk is te begrijpen
Dat het leven licht kan zijn
Een lach te genieten
Over de aarde te lopen
Zonder liefde kan het de moeite waard zijn
En Benito is verloren...
Het lot is zo wreed
Dat het de honing al heeft gezouten
En het hart in tweeën gebroken bij mij
Heeft me alleen achtergelaten