395px

Tussen de Regen en Jij

NoauraStudios

Entre La Lluvia y Tú

Desnuda la mañana
Tus huellas siguen ardiendo en mis muslos
La ciudad bosteza en gris
Pero tú y yo
Seguimos encendidas
Jugando a no hablar
Con los cuerpos diciéndolo todo

Tu aliento aún vibra en la taza
Y mi espalda recuerda tu mapa
La calle llora invierno
Pero dentro de mí
Te guardo encendida

Si me recorres sin prisa
Si me susurras sin miedo
Yo pintaré de calor
Cada rincón de tu pecho

Aunque el cielo esté gris
Aunque el viento nos muerda
Yo me haré abrigo en tus besos
Invierno será
Pero amor, no tendremos frío

El reloj se ha dormido
Y el café ya no importa
Solo tú
Lloviéndome adentro
Como si este día naciera de tu piel

¿Te acuerdas, amor?
Dijimos que el mundo podía apagarse
Si nos seguíamos tocando

Quédate en mi almohada
Haz hogar en mis caderas
Yo seré tu manta, tu fuego
Tu promesa sin palabra

Invierno será
Pero amor, no habrá distancia
Invierno será
Y aún así
Arderemos

Tussen de Regen en Jij

Naakt is de ochtend
Jouw sporen branden nog op mijn dijen
De stad gaapt in grijs
Maar jij en ik
Blijven vurig
Spelen met woorden
Met onze lichamen die alles zeggen

Jouw adem trilt nog in de kop
En mijn rug herinnert jouw kaart
De straat huilt om de winter
Maar diep van binnen
Bewaar ik je vurig

Als je me zonder haast verkent
Als je me fluistert zonder angst
Zal ik met warmte schilderen
Elk hoekje van je borst

Ook al is de lucht grijs
Ook al bijt de wind ons
Zal ik me verpakken in jouw kussen
Het wordt winter
Maar schat, we zullen het niet koud hebben

De klok is in slaap gevallen
En de koffie doet er niet meer toe
Alleen jij
Die binnenin me regent
Alsof deze dag uit jouw huid geboren wordt

Herinner je het nog, schat?
We zeiden dat de wereld kon doven
Als we elkaar maar bleven aanraken

Blijf op mijn kussen
Maak een thuis in mijn heupen
Ik zal je deken zijn, je vuur
Je belofte zonder woorden

Het wordt winter
Maar schat, er zal geen afstand zijn
Het wordt winter
En toch
Zullen we branden

Escrita por: Noa Antonio García, Noaurastudios ®