space cowboy
Kabasaki
Ah, mis recuerdos me atropellan
Voy por el espacio, pero sin motor
Estoy dejando mi huella
Tengo tanta luz en mi interior
Sigo persiguiendo estrellas
Cada una más lejos que la anterior
Todavía pienso en ella
Pero si me acerco, muero de calor
Y si me pongo el casco como Daft Punk
Capa negra como Batman
Sigo fantasmas como Pac-Man
Pero siempre se me escapan
Me ha dejado ciego una flashbang
Como el corte de tu falda (fuck)
Que me mires mal a mí me encanta (ja, ja)
Ya no me escribas, no hace falta
No, no, no
Ella quiere todo lo que no le di (ella quiere todo lo que no le di)
Ya no escucho nada, ya no quiero ir (Ya no escucho nada, ya no quiero ir)
Yo no te iba a dar una vida normal (no tengo una vida normal)
Flotando en el espacio, y sin gravedad (flotando sin gravedad)
Di que pongan disco en mi funeral (que suene disco en mi funeral)
Y desde el espacio pueda ver el mar (y desde el espacio pueda verte), hey
Yo no puedo estar así
Solo pienso en escribirte
Pero tengo que salir de aquí
Fuck, yeah, hey, hmm
Y sé que me voy a arrepentir
Mis recuerdos que vuelven a verme
Me queda poco tiempo, me tengo que ir
Fuck, yeah, hey
Mis recuerdos me atropellan
Voy por el espacio pero sin motor
Estoy dejando mi huella
Tengo tanta luz en mi interior
Sigo persiguiendo estrellas
Cada una más lejos que la anterior
Todavía pienso en ella
No, no, no, no, no (pero si me acerco, muero de calor)
Todo el mundo dice: Se te ve mejor
Pero en mi cabeza, solo una canción
Todo lo que escribo solo habla de amor
Tengo una galaxia en mi habitación
Una noche más contigo
De tu sabor no me olvido
Una noche más contigo
Voy sin rumbo y sin destino
Una noche más, no, no
Quisiera inventar nuestro amor
Una noche más, no, no
Sentir junto a ti la pasión
Ruimte Cowboy
Kabasaki
Ah, mijn herinneringen overvallen me
Ik ga door de ruimte, maar zonder motor
Ik laat mijn sporen achter
Ik heb zoveel licht van binnen
Ik blijf sterren achterna jagen
Elke verder weg dan de vorige
Ik denk nog steeds aan haar
Maar als ik dichterbij kom, verbrand ik van de hitte
En als ik een helm opzet zoals Daft Punk
Zwart als Batman
Ik volg schaduwen zoals Pac-Man
Maar ze ontsnappen altijd aan me
Een flashbang heeft me blind gemaakt
Zoals de snit van je rok (kut)
Dat je me zo aankijkt vind ik geweldig (ha, ha)
Schrijf me niet meer, dat is niet nodig
Nee, nee, nee
Zij wil alles wat ik haar niet gaf (zij wil alles wat ik haar niet gaf)
Ik hoor niets meer, ik wil niet meer gaan (ik hoor niets meer, ik wil niet meer gaan)
Ik zou je geen normaal leven geven (ik heb geen normaal leven)
Drijvend in de ruimte, zonder zwaartekracht (drijvend zonder zwaartekracht)
Zeg dat ze disco draaien op mijn begrafenis (dat er disco klinkt op mijn begrafenis)
En vanuit de ruimte kan ik de zee zien (en vanuit de ruimte kan ik je zien), hey
Ik kan zo niet zijn
Ik denk alleen maar aan je schrijven
Maar ik moet hier weg
Kut, ja, hey, hmm
En ik weet dat ik spijt ga krijgen
Mijn herinneringen komen terug om me te zien
Ik heb niet veel tijd meer, ik moet gaan
Kut, ja, hey
Mijn herinneringen overvallen me
Ik ga door de ruimte maar zonder motor
Ik laat mijn sporen achter
Ik heb zoveel licht van binnen
Ik blijf sterren achterna jagen
Elke verder weg dan de vorige
Ik denk nog steeds aan haar
Nee, nee, nee, nee, nee (maar als ik dichterbij kom, verbrand ik van de hitte)
Iedereen zegt: Je ziet er beter uit
Maar in mijn hoofd, alleen maar een lied
Alles wat ik schrijf gaat alleen over liefde
Ik heb een sterrenstelsel in mijn kamer
Nog een nacht met jou
Ik vergeet je smaak niet
Nog een nacht met jou
Ik ga zonder richting en zonder bestemming
Nog een nacht, nee, nee
Ik zou onze liefde willen uitvinden
Nog een nacht, nee, nee
De passie naast jou voelen