395px

Nee Tegen Abortus 1 en 2

Shelo Aloloko

No Al Aborto 1 y 2

La conocí y nos gustamos
Le dije: Oye, ¿qué tal si nos escapamos?
Me dijo: Bueno; nos arrancamos
Tuvimos sexo, y no nos cuidamos

A la semana me dice que tiene atraso
Le dije: Aquí estaré pa' lo que sea, por si acaso
Pasan los meses del ocurrido caso
Llama y me dice: Tengo 3 mese' embarazo

No lo pensé, la fui a buscar
Dónde se esconde, no la logro ubicar
Un día llega y dice: Tenemos que hablar
Lo nuestro fue un error y lo decidí abortar

Me lo dice así tranquila
Que es lo que encuentro más tonto
Y yo por dentro lloro, no lo soporto
Mi hijo tuvo vida aunque el tiempo haya sido corto

En vez de hacerse responsable
Prefirió hacerse un aborto
¿Cómo fuiste capaz de haber hecho algo así?
Si no lo querías pudiste, dejármelo a mí

Él no era responsable de lo que llamas error
El error fue de nosotros y lo culpaste que es peor
No pidas que te entienda, y que así no te hable
Él no tuvo que pagar de lo que fuimos responsable

No tuvo la culpa que lo nuestro no pudo ser
¿Cómo matar un bebé que no se pude defender?
No lo tuve en mis brazos y lo llegué a querer
Lo llegué a querer, sin poderlo ver

Me ilusioné, lo quise sin poderlo tener
Dios no te da carga que tú no puedas cargar, mujer
Pudo ser niño, una niñita
Ser caballero, quizás una señorita

Dices que no estás lista para un bebé parir
Pero te crees madura para las piernas abrir
Pudo ser cantante, abogado, futbolista
Pudo ser bailarina o modelo de revista

Pero no lo sabrás porque la vida le has quitado
Y le pusiste fin a los que muchas han soñado

Oye no más abusos, no más abortos
Hay tantos métodos para cuidarse
Y no ocurran esas cosas diría
Que es como no hay excusa, no hay excusa
Existe aparte la adopción, existen tantas cosas

Y Dios no te da una carga que tú no puedas tener
Existe tanto que ya no hay excusa de verdad
Comparta el que esté en contra de esto, que lo comparta
Y de verdad hacia las mujeres les dio esa
Esa bonita bendición que es tener un hijo
Y la desaprovechan, por circunstancia

Y aunque muchos no lo quieran ver de esta manera
Es vida y nadie merece morir de esta manera, ¿ok?
Esto va en consentimiento un poquito de conciencia
Shelo Aloloko, tranquilo que yo no fallo

Nee Tegen Abortus 1 en 2

Ik leerde haar kennen en we vonden elkaar leuk
Ik zei: Hé, wat als we ontsnappen?
Ze zei: Goed; laten we gaan
We hadden seks, en we waren niet voorzichtig

Een week later zegt ze dat ze te laat is
Ik zei: Hier ben ik voor wat je ook nodig hebt, voor het geval dat
De maanden verstrijken sinds het gebeurde
Ze belt en zegt: Ik ben 3 maanden zwanger

Ik dacht er niet over na, ik ging haar zoeken
Waar ze zich verstopt, ik kan haar niet vinden
Op een dag komt ze en zegt: We moeten praten
Wat tussen ons was, was een fout en ik heb besloten om te aborteren

Ze zegt het zo kalm
Dat vind ik het domste
En van binnen huil ik, ik kan het niet aan
Mijn kind had leven, ook al was het maar kort

In plaats van verantwoordelijk te zijn
Verkoos ze om een abortus te ondergaan
Hoe kon je zoiets doen?
Als je het niet wilde, had je het aan mij kunnen laten

Hij was niet verantwoordelijk voor wat je een fout noemt
De fout was van ons beiden en jij gaf hem de schuld, wat erger is
Vraag niet dat ik je begrijp, en dat ik zo niet met je praat
Hij hoefde niet te betalen voor wat wij verantwoordelijk waren

Hij had niet de schuld dat wat tussen ons niet kon zijn
Hoe kun je een baby doden die zich niet kan verdedigen?
Ik had hem niet in mijn armen, maar ik begon hem te willen
Ik begon hem te willen, zonder hem te kunnen zien

Ik had hoop, ik wilde hem zonder hem te kunnen hebben
God geeft je geen last die je niet kunt dragen, vrouw
Hij had een jongen kunnen zijn, een meisje
Een heer, misschien een dame

Je zegt dat je niet klaar bent om een baby te baren
Maar je denkt dat je volwassen genoeg bent om je benen te openen
Hij had zanger kunnen zijn, advocaat, voetballer
Hij had danseres of model kunnen zijn

Maar je zult het nooit weten omdat je het leven hebt afgenomen
En je maakte een einde aan wat velen hebben gedroomd

Hé, geen misbruik meer, geen abortussen meer
Er zijn zoveel methoden om voor jezelf te zorgen
En dat zulke dingen niet gebeuren, zou ik zeggen
Dat is geen excuus, geen excuus
Er is ook adoptie, er zijn zoveel dingen

En God geeft je geen last die je niet kunt dragen
Er is zoveel dat er echt geen excuus meer is
Deel dit met wie ertegen is, deel het
En echt, voor de vrouwen gaf Hij die
Die mooie zegen om een kind te hebben
En ze verspillen het, door omstandigheden

En hoewel velen het niet zo willen zien
Is het leven en niemand verdient het om zo te sterven, oké?
Dit gaat over toestemming, een beetje bewustzijn
Shelo Aloloko, maak je geen zorgen, ik faal niet.

Escrita por: Shelo Aloloko