Fika Txeu Sodadi (part. Jonatthon)
É lei di vida nos tudu nu ben pa bai
Dia pasa ma fixa t'inda ka kai
T'inda N ka xinti koráji txoma nha mai
T'inda N ka seita ma mórti toma-m nha pai
Ka ten sidu nada fásil óki txiga noti
Korason ta txora ti N ka pode
N ka pode odja nha pai pamó N sa lonji
N ka pode nen dispidi Diós pamodi
Korason ten mágua, láguas ka ta para
Mi so déntu nos kasa sufokadu na lenbransa
Bu ritratu móda faka, bo é nha mundu, oxi e kaba
Fika un nó na nha garganta na nos últimu xamada
N ka kis txora pa-u ka nota, nen N ka fla-u mó ki N t'ama-u
N ka konsola des kes txoma es fla ma mórti dja leba-u
O ténpu vólta pa N ka doda, fika txeu kusas pa N fla-u
A! Papa
Fika txeu sodadi, fika txeu sodadi
Fika un vaziu grandi, N fika sen nha grandi
Ka ten distánsia ki ta fase-m skese-u
Ti fin di ténpu mi N ta lenbra di bo
Nha korason dja txora té ki ka kre, ta duê
N ta fase tudu sima mi N promete-u
N ta kanta altu k'u t'obi-m la di séu
Pa-u xinti orgulhu di mininu k'u ten
Djobe pa nos sénpri sima bu fase-l
Falta-m komesa, sen sabe mó N ta pega
Fala-u di korason Kosminhu papa mó k'u dexa
Ómi é fórti ka ta perde, ma ma fazis li ta pasa
Madrugada ti mi skreve, korpu râpia, láguas baza
Papa, oji N ta txora pa bo
Madrugadas ka ta pasa mi N ta txora pa bo
Korason na mil padás, prubulémas li k'u skrebe
Ta due-m sabe ka odja más i konta mundu kel ki N tene
Fika txeu sodadi, fika txeu sodadi
Fika un vaziu grandi, N fika sen nha grandi
Ka ten distánsia ki ta fase-m skese-u
Ti fin di ténpu mi N ta lenbra di bo
Nha korason dja txora té ki ka kre, ta duê
N ta fase tudu sima mi N promete-u
N ta kanta altu k'u t'obi-m la di séu
Pa-u xinti orgulhu di mininu k'u ten
Djobe pa nos sénpri sima bu fase-l
Riba pédra frenti kaza, mi xintadu róstu baxu
Dór ta parse ka ta pasa, txora déntu pa ka odjadu
N ka ta perde nha kaminhu, anda sénpri mó bu fla
Róstu riba, forsa primu, korason tamanhu mar
Hum, hum, hum-hum, hum, hum-hum-hum
Hum-hum, hum-hum, hum-hum
Fika txeu sodadi, fika txeu sodadi
Fika un vaziu grandi, fika sen nha grandi
Ka ten distánsia ki ta fase-m skese-u
Ti fin di ténpu mi N ta lenbra di bo
Nha korason dja txora té ki ka kre, ta duê
N ta fase tudu sima mi N promete-u
N ta kanta altu k'u t'obi-m la di séu
Pa-u xinti orgulhu di mininu k'u ten
Djobe pa nos sénpri sima bu fase-l
Fika Txeu Sodadi (part. Jonatthon)
C'est la vie, nous tous on doit avancer
Les jours passent mais je ne tombe pas
Je ne peux pas sentir le courage appeler ma mère
Je ne peux pas rester, la mort m'emporte mon père
Il n'y a rien de facile, oh que la nuit arrive
Mon cœur pleure, je ne peux pas
Je ne peux pas voir mon père, même si je suis loin
Je ne peux pas dire adieu à Dieu, c'est pour ça
Mon cœur a de la douleur, les larmes ne s'arrêtent pas
Je suis juste enfermé chez nous, suffoqué par les souvenirs
Ta photo me fait mal, tu es mon monde, oh c'est fini
Un nœud dans ma gorge lors de notre dernier appel
Je ne veux pas pleurer pour toi, je ne peux pas dire que je t'aime
Je ne peux pas consoler ceux qui disent que la mort m'a déjà pris
Le temps revient, je ne peux pas donner, il y a trop de choses à dire
Ah ! Papa
Fika beaucoup de tristesse, fika beaucoup de tristesse
Fika un grand vide, je reste sans mon grand
Il n'y a pas de distance qui me fasse oublier
À la fin du temps, je me souviens de toi
Mon cœur pleure déjà jusqu'à ne plus vouloir, ça fait mal
Je fais tout comme je te l'ai promis
Je chante fort comme si tu étais là
Pour sentir la fierté de l'enfant que j'étais
Merci pour nous toujours comme tu l'as fait
Il me manque un départ, sans savoir comment je vais faire
Je parle avec le cœur, petit Kosminhu, laisse-moi
L'homme est fort, il ne perd pas, mais ce que je fais ici passe
À l'aube, je t'écris, corps fatigué, larmes qui coulent
Papa, aujourd'hui je pleure pour toi
Les aubes ne passent pas, je pleure pour toi
Le cœur en mille morceaux, des problèmes que j'écris
Ça me fait mal de ne plus voir et de raconter le monde que j'ai
Fika beaucoup de tristesse, fika beaucoup de tristesse
Fika un grand vide, je reste sans mon grand
Il n'y a pas de distance qui me fasse oublier
À la fin du temps, je me souviens de toi
Mon cœur pleure déjà jusqu'à ne plus vouloir, ça fait mal
Je fais tout comme je te l'ai promis
Je chante fort comme si tu étais là
Pour sentir la fierté de l'enfant que j'étais
Merci pour nous toujours comme tu l'as fait
Sur la pierre devant la maison, je sens le visage bas
La douleur semble ne pas passer, je pleure à l'intérieur sans être vu
Je ne perds pas mon chemin, je marche toujours comme tu le dis
Visage levé, force première, cœur immense comme la mer
Hum, hum, hum-hum, hum, hum-hum-hum
Hum-hum, hum-hum, hum-hum
Fika beaucoup de tristesse, fika beaucoup de tristesse
Fika un grand vide, je reste sans mon grand
Il n'y a pas de distance qui me fasse oublier
À la fin du temps, je me souviens de toi
Mon cœur pleure déjà jusqu'à ne plus vouloir, ça fait mal
Je fais tout comme je te l'ai promis
Je chante fort comme si tu étais là
Pour sentir la fierté de l'enfant que j'étais
Merci pour nous toujours comme tu l'as fait