395px

Zonder angst voor iets

st. Pedro

Sin miedo a nada

Me muero por suplicarte
Que no te vayas, mi vida
Me muero por escucharte
Decir las cosas que nunca dirás

Más me callo y te marchas
Mantengo la esperanza
De ser capaz algún día
De no esconder las heridas que me duelen al pensar

Que te voy queriendo cada día un poco más
¿Cuánto tiempo vamos a esperar?

Me muero por abrazarte
Y que me abraces tan fuerte
Me muero por divertirte
Y que me beses cuando despierte

Acomodado en tu pecho
Hasta que el Sol aparezca
Me voy perdiendo en tu aroma
Me voy perdiendo en tus labios que se acercan susurrando

Palabras que llegan a este pobre corazón
Voy sintiendo el fuego en mi interior

Me muero por conocerte
Saber qué es lo que piensas
Abrir todas tus puertas
Y vencer esas tormentas que nos quieran abatir

Sembrar en tus ojos mi mirada
Cantar contigo al alba
Y besarnos hasta desgastarnos nuestros labios
Y ver en tu rostro cada día

Crecer esa semilla
Crear, soñar, dejar todo surgir
Aparcando el miedo a sufrir

Y yo me muero por explicarte
Lo que pasa, lo que por mi mente
Y yo me muero por intrigarte
Y seguir siendo capaz

Y seguir siendo capaz de sorprenderte
Sentir cada día
Cada día ese flechazo al verte
Oh, oh

¿Qué más dará lo que digan?
Si estoy loco es cosa mía
¿Qué más dará lo que piensen?
Y ahora vuelvo a mirar el mundo a mi favor

Vuelvo a ver brillar la luz del Sol
Me muero por conocerte
Saber qué es lo que piensas
Abrir todas tus puertas

Y vencer esas tormentas que nos quieran abatir
Sembrar en tus ojos mi mirada
Cantar contigo al alba
Y besarnos hasta desgastarnos nuestros labios

Y ver en tu rostro cada día
Crecer esa semilla
Crear, soñar, dejar todo surgir

Me muero por conocerte
No tengo miedo a sufrir
Y yo no sé qué más decirle
Pa' que sepa que es dueña

Me muero por conocerte
Dueña de mis pasiones y de mi corazón
Y que es por ella que no tengo
No tengo miedo a sufrir

Ya no tengo miedo
Cantar por ti
Crear por ti
Soñar contigo

Sin miedo a sufrir
Que me tiene creando fantasías
Vida mía esto es un sueño
Oh, oh

Cantar por ti
Crear por ti
Soñar contigo
Sin miedo a sufrir

Me muero por conocerte

Zonder angst voor iets

Ik sterf om je te smeken
Dat je niet weggaat, mijn leven
Ik sterf om je te horen
De dingen zeggen die je nooit zult zeggen

Maar ik zwijg en je gaat weg
Ik houd de hoop vast
Dat ik op een dag in staat ben
Om de wonden niet te verbergen die pijn doen als ik eraan denk

Dat ik je elke dag een beetje meer ga willen
Hoe lang gaan we nog wachten?

Ik sterf om je te omarmen
En dat je me zo stevig omarmt
Ik sterf om je te vermaken
En dat je me kust als ik wakker word

Geknuffeld tegen je borst
Totdat de zon opkomt
Ik verdwijn in jouw geur
Ik verdwijn in jouw lippen die dichterbij komen fluisterend

Woorden die dit arme hart bereiken
Ik voel het vuur van binnen

Ik sterf om je te leren kennen
Weten wat je denkt
Al je deuren openen
En die stormen overwinnen die ons willen neerhalen

Zaaien in jouw ogen mijn blik
Met jou zingen bij zonsopgang
En ons kussen tot onze lippen versleten zijn
En elke dag jouw gezicht zien

Die zaadjes laten groeien
Creëren, dromen, alles laten ontstaan
De angst om te lijden parkeren

En ik sterf om je uit te leggen
Wat er gebeurt, wat er door mijn hoofd gaat
En ik sterf om je nieuwsgierig te maken
En in staat te blijven

En in staat te blijven je te verrassen
Elke dag voelen
Elke dag die vonk voelen als ik je zie
Oh, oh

Wat maakt het uit wat ze zeggen?
Als ik gek ben, is dat mijn zaak
Wat maakt het uit wat ze denken?
En nu kijk ik weer naar de wereld in mijn voordeel

Ik zie weer het licht van de zon stralen
Ik sterf om je te leren kennen
Weten wat je denkt
Al je deuren openen

En die stormen overwinnen die ons willen neerhalen
Zaaien in jouw ogen mijn blik
Met jou zingen bij zonsopgang
En ons kussen tot onze lippen versleten zijn

En elke dag jouw gezicht zien
Die zaadjes laten groeien
Creëren, dromen, alles laten ontstaan

Ik sterf om je te leren kennen
Ik heb geen angst om te lijden
En ik weet niet wat ik nog meer moet zeggen
Zodat je weet dat je de eigenaresse bent

Ik sterf om je te leren kennen
De eigenaresse van mijn passies en mijn hart
En dat het om jou gaat dat ik niet heb
Geen angst om te lijden

Ik heb geen angst meer
Voor jou te zingen
Voor jou te creëren
Dromen met jou

Zonder angst om te lijden
Dat me fantasieën laat creëren
Mijn leven, dit is een droom
Oh, oh

Voor jou te zingen
Voor jou te creëren
Dromen met jou
Zonder angst om te lijden

Ik sterf om je te leren kennen