395px

Hoe je nee moet zeggen

Franco De Vita

Como Decirte No

Como decirte no, si sé bien que estoy mintiendo
Como decirte no, si eso no és lo q yo siento
Como decirte no, y borrarte de mis sueños
Como decirte no, y si te he visto no me acuerdo

Y he tratado de escaparme de salirme de esta historia
Porque entiendo que fui yo el ultimo en llegar

Pero el corazón no entiende y no sabe de contar
Si es que hay uno o más de uno para el eso
Es igual y es por eso que
Prefiere compartir antes de perderte y seguir
Soñando y seguir viviendo y seguir pensando
Que algún día las cosas cambiarán para bien o para mal
Ya es muy tarde para regresar.....

Como decirte no, si me bailas en los sesos
Como decirte no, si te calaste hasta en mis huesos
Como decirte no, y salirme de este infierno
Como decirte no, y si te he visto no me acuerdo

Y he tratado de escaparme de salirme de esta historia
De esfumarme y de perderme y de borrarme de una vez
Pero el corazon insiste que será lo que le diste
Que no es capaz de sustituirte
Y comenzar una vez más.

Pero lo sabes bien que hasta es capaz de compartir
Antes de perderte y seguir soñando y seguir viviendo
Y seguir pensando que algún día las cosas cambiarán
Para bien o para mal, ya es muy tarde para regresar

Y he tratado de escaparme de salirme de esta historia
De esfumarme y de perderme y de borrarme de una vez
Pero el corazon insiste que será lo que le diste
Que no es capaz de sustituirte
Y comenzar una vez más.

Pero lo sabes bien que hasta es capaz de compartir
Antes de perderte y seguir soñando ,
Pero no sé hasta cuando...

Hoe je nee moet zeggen

Hoe moet ik je nee zeggen, als ik weet dat ik lieg
Hoe moet ik je nee zeggen, als dat niet is wat ik voel
Hoe moet ik je nee zeggen, en jou uit mijn dromen wissen
Hoe moet ik je nee zeggen, en als ik je heb gezien, weet ik het niet meer

En ik heb geprobeerd te ontsnappen, om uit dit verhaal te komen
Omdat ik begrijp dat ik de laatste was die kwam

Maar het hart begrijpt niet en weet niet te tellen
Of er één of meer dan één voor hem is
Het maakt niet uit en daarom
Geeft het de voorkeur om te delen, voordat het je verliest en doorgaat
Dromen en blijven leven en blijven denken
Dat op een dag de dingen zullen veranderen, voor beter of voor slechter
Het is al te laat om terug te keren...

Hoe moet ik je nee zeggen, als je in mijn hoofd danst
Hoe moet ik je nee zeggen, als je tot in mijn botten doordringt
Hoe moet ik je nee zeggen, en uit deze hel komen
Hoe moet ik je nee zeggen, en als ik je heb gezien, weet ik het niet meer

En ik heb geprobeerd te ontsnappen, om uit dit verhaal te komen
Om te vervagen en te verdwalen en me eindelijk te wissen
Maar het hart volhardt dat het zal zijn wat je hem gaf
Dat het niet in staat is om jou te vervangen
En opnieuw te beginnen.

Maar je weet goed dat het zelfs in staat is om te delen
Voordat het je verliest en blijft dromen en blijft leven
En blijft denken dat op een dag de dingen zullen veranderen
Voor beter of voor slechter, het is al te laat om terug te keren

En ik heb geprobeerd te ontsnappen, om uit dit verhaal te komen
Om te vervagen en te verdwalen en me eindelijk te wissen
Maar het hart volhardt dat het zal zijn wat je hem gaf
Dat het niet in staat is om jou te vervangen
En opnieuw te beginnen.

Maar je weet goed dat het zelfs in staat is om te delen
Voordat het je verliest en blijft dromen,
Maar ik weet niet tot wanneer...

Escrita por: Franco de Vita de Vito