Estoy a Un Vaso No Ma'
(Estoy a un vaso noma')
No quería saber
Que a otro vos estás besando
Yo lo sé muy bien
En mí vos seguís pensando
Le dije a mis amigos que ya te olvide
Y que si hoy salimo' no te quiero ver
Pero a quién engaño
Si todavía te extraño
(Pero me enteré que estás con alguien así que)
Salgo pa' no pensarte
Tomo para olvidarte
Y dime cómo hago si tú estás aquí
Con ese cachivache
Que no sabe cuidarte
Quieres que yo vea que estás bien sin mí
Estoy a un vaso noma'
De decirte que te extraño
Y que no es extraño
Que hoy conmigo te vas
Y no quiero entrar en bardo, pero es verdad
Estoy a un vaso noma'
De decirte que te extraño
Y que no es extraño
Que hoy conmigo te vas
¿Pa' que estás con ese amargo si me extrañas?
Mami dímelo
Si tú piensas en mí
Como yo pienso en ti
Si quieres algo, pues pídelo
Que si yo me pido otro te voy a decir
Que estás tan linda como siempre
Y yo queriendo acercarme
No esperaba verte
Pero nunca es tarde
Para conocerte de nuevo
Ya no me importa nada porque yo
Estoy a un vaso noma
De decirte que te extraño
Y que no es extraño
Que hoy conmigo te vas
Y no quiero entrar en bardo, pero es verdad
Estoy a un vaso noma'
De decirte que te extraño
Y que no es extraño
Que hoy conmigo te vas
¿Pa' que estás con ese amargo si me extrañas?
Esta noche pensando bebé
Por tu culpa me puse a beber
No me sirvan más fernet
Que estoy a un vaso y siento que yo
Salgo pa' no pensarte
Tomo para olvidarte
Y dime cómo hago si tú estás aquí
Con ese cachivache
Que no sabe cuidarte
Quieres que yo vea que estás bien sin mí
Estoy a un vaso noma'
De decirte que te extraño
Y que no es extraño
Que hoy conmigo te vas
Y no quiero entrar en bardo, pero es verdad
Estoy a un vaso noma'
De decirte que te extraño
Y que no es extraño
Que hoy conmigo te vas
¿Pa' que estás con ese amargo si me extrañas?
Yeah yeah yah
Tú sabe' estamos subiendo
Pa' que sienta lo que siento
VIUS
Emporio Baby
Cumbia pa' la wacha, cumbia pa' la nena
Cumbia pa' la mili, la rocha y la cheta
Ik Ben Nog Maar Één Glas Ver
(Ik ben nog maar één glas ver)
Ik wilde niet weten
Dat je een ander aan het kussen bent
Ik weet het heel goed
Dat je nog steeds aan mij denkt
Ik zei tegen mijn vrienden dat ik je al vergeten was
En dat als we vandaag uitgaan, ik je niet wil zien
Maar wie bedrog ik
Als ik je nog steeds mis
(Maar ik hoorde dat je met iemand bent, dus)
Ga ik weg om niet aan je te denken
Ik drink om je te vergeten
En zeg me hoe ik het moet doen als jij hier bent
Met dat stuk onzin
Die niet voor je kan zorgen
Wil je dat ik zie dat je het goed hebt zonder mij
Ik ben nog maar één glas ver
Van het je te zeggen dat ik je mis
En dat het niet vreemd is
Dat je vandaag met mij gaat
En ik wil geen ruzie maken, maar het is waar
Ik ben nog maar één glas ver
Van het je te zeggen dat ik je mis
En dat het niet vreemd is
Dat je vandaag met mij gaat
Waarom ben je met die zuurpruim als je me mist?
Schat, zeg het me
Als je aan mij denkt
Zoals ik aan jou denk
Als je iets wilt, vraag het dan
Want als ik nog een drankje bestel, zal ik je zeggen
Dat je er net zo mooi uitziet als altijd
En ik wil me dichterbij komen
Ik verwachtte je niet te zien
Maar het is nooit te laat
Om je opnieuw te leren kennen
Het maakt me niets meer uit, want ik
Ben nog maar één glas ver
Van het je te zeggen dat ik je mis
En dat het niet vreemd is
Dat je vandaag met mij gaat
En ik wil geen ruzie maken, maar het is waar
Ik ben nog maar één glas ver
Van het je te zeggen dat ik je mis
En dat het niet vreemd is
Dat je vandaag met mij gaat
Waarom ben je met die zuurpruim als je me mist?
Vanavond denkend, schat
Door jou ben ik gaan drinken
Schenk me geen fernet meer in
Want ik ben nog maar één glas ver en voel dat ik
Ga weg om niet aan je te denken
Drink om je te vergeten
En zeg me hoe ik het moet doen als jij hier bent
Met dat stuk onzin
Die niet voor je kan zorgen
Wil je dat ik zie dat je het goed hebt zonder mij
Ik ben nog maar één glas ver
Van het je te zeggen dat ik je mis
En dat het niet vreemd is
Dat je vandaag met mij gaat
En ik wil geen ruzie maken, maar het is waar
Ik ben nog maar één glas ver
Van het je te zeggen dat ik je mis
En dat het niet vreemd is
Dat je vandaag met mij gaat
Waarom ben je met die zuurpruim als je me mist?
Ja ja ja
Je weet dat we omhoog gaan
Zodat je voelt wat ik voel
VIUS
Emporio Baby
Cumbia voor de meid, cumbia voor het meisje
Cumbia voor de soldaat, de roestige en de chique