TERRAZA
Quisiera sacar mi lado oscuro
Rapearte con mi parte de tipo duro
Pero no puedo, hoy me curo
Mato al parásito en mi cuero cabelludo
Termino y te ayudo, es que todavía dudo
Y si la ansiedad me toma, le hago una toma de judo
Lo que viene mal me lo tomo con jugo
O me meto en la bañera hasta que me arrugo
Hoy será mejor que no baje
Con su carácter hizo que me relaje
Hoy será mejor que no baje
Voy de cabeza pa' que nadie me ataje
Hoy, solo por primera vez diré que me
Quemé por dentro cuando en serio me miré
Me sinceré, viré y ya no sé que quiero hacer
Al menos sé lo que no quiero
Ya no sé muy bien lo que me pasa
Encontré la llave y me olvidé dónde es mi casa
Creo que hace tiempo vivo en una carcasa, ah
Vamos a quemar a la terraza
Ya no sé muy bien nada lo que me pasa
Encontré la llave y me olvidé dónde es mi casa
Creo que hace tiempo vivo en una carcasa, ah
Dame un abrazo y se me pasa
Si no nos vemos por un tiempo
Recibo tus mensajes a través del viento
Quiero hacerle un masaje a mis pensamientos
Para que se ablanden, no hablen en cualquier momento
Tengo claro que eso es un entrenamiento
Si esta cultura te hace adicto al sufrimiento
Adicto a una fila de lamentos
Si saco el cuchillo es pa’ cortarlo en filamentos
Hoy será mejor que no baje
Con su carácter hizo que me relaje
Hoy será mejor que no baje
Voy de cabeza pa' que nadie me ataje
Y, en cada borra del café, veré que no perderé la fe
Volveré y aunque sé que arderé en llamas
Resucitaré, una cita haré
Y te citaré versos en medio de tu cama
Ya no sé muy bien lo que me pasa
Encontré la llave y me olvidé dónde es mi casa
Creo que hace tiempo vivo en una carcasa, ah
Vamos a quemar a la terraza
Y ya no sé muy bien nada lo que me pasa
Encontré la llave y me olvidé dónde es mi casa
Creo que hace tiempo vivo en una carcasa, ah
Dame un abrazo y se me pasa
Hoy bajo, superviso
Te escucho de verdad, yo no te analizo
Me cago en Freud, hoy me guían los astros
Y creo que hace rato no aterrizo
Tantas cosas de mierda que las canalizo
Bailando con los wachos casi que pegado al piso
Borracho y esquizo, ¿cómo es que lo hizo?
Es que así soy, lo drogado no me saca lo preciso
Y llegan los míos haciendo fondo con el cáliz
Flacos y doblados, parecemos origami
Los lugares adonde voy preguntan quién es que soy
Soy el mono más rabioso de todo el safari
Ey, dale, vámonos que tengo sed
Ya no tengo nada para hacer, eh
Ey, en alguna vuelta te veré
Ya no tengo miedo de perder, eh
Ya no sé muy bien lo que me pasa
Encontré la llave y me olvidé dónde es mi casa
Creo que hace tiempo vivo en una carcasa, ah
Vamos a quemar a la terraza
Y ya no sé muy bien nada lo que me pasa
Encontré la llave y me olvidé dónde es mi casa
Creo que hace tiempo vivo en una carcasa, ah
Dame un abrazo y se me pasa
TERRAZA
Ik zou mijn donkere kant willen laten zien
Je rappen met mijn stoere kant, dat zou fijn zijn
Maar ik kan niet, vandaag genezen ik
Dood de parasiet op mijn hoofdhuid
Ik ben klaar en help je, ik twijfel nog steeds
En als de angst me pakt, maak ik een judo-move
Wat slecht is neem ik met sap
Of ik ga in bad tot ik rimpel
Vandaag is het beter dat ik niet kom
Met zijn karakter heeft hij me laten ontspannen
Vandaag is het beter dat ik niet kom
Ik ga er vol voor zodat niemand me tegenhoudt
Vandaag, alleen voor de eerste keer zeg ik dat ik
Van binnen verbrandde toen ik mezelf echt bekeek
Ik opende me, draaide en weet niet meer wat ik wil doen
Tenminste weet ik wat ik niet wil
Ik weet niet goed wat er met me aan de hand is
Ik vond de sleutel en vergat waar mijn huis is
Ik denk dat ik al een tijd in een schil leef, ah
Laten we de terras in brand steken
Ik weet niet goed wat er met me aan de hand is
Ik vond de sleutel en vergat waar mijn huis is
Ik denk dat ik al een tijd in een schil leef, ah
Geef me een knuffel en het gaat voorbij
Als we elkaar een tijd niet zien
Ontvang ik je berichten door de wind
Ik wil mijn gedachten een massage geven
Zodat ze verzachten, niet zomaar praten
Ik weet zeker dat dit een training is
Als deze cultuur je verslaafd maakt aan lijden
Verslaafd aan een rij van klachten
Als ik het mes pak, is het om het in draden te snijden
Vandaag is het beter dat ik niet kom
Met zijn karakter heeft hij me laten ontspannen
Vandaag is het beter dat ik niet kom
Ik ga er vol voor zodat niemand me tegenhoudt
En in elke druppel van de koffie zie ik dat ik mijn geloof niet verlies
Ik kom terug en hoewel ik weet dat ik in vlammen zal branden
Zal ik weer tot leven komen, ik maak een afspraak
En ik citeer je verzen midden in je bed
Ik weet niet goed wat er met me aan de hand is
Ik vond de sleutel en vergat waar mijn huis is
Ik denk dat ik al een tijd in een schil leef, ah
Laten we de terras in brand steken
En ik weet niet goed wat er met me aan de hand is
Ik vond de sleutel en vergat waar mijn huis is
Ik denk dat ik al een tijd in een schil leef, ah
Geef me een knuffel en het gaat voorbij
Vandaag ga ik naar beneden, ik houd toezicht
Ik luister echt naar je, ik analyseer je niet
Ik schijt op Freud, vandaag leiden de sterren me
En ik denk dat ik al een tijd niet ben geland
Zoveel kutdingen die ik kanaliseren
Dansend met de gasten, bijna aan de grond
Dronken en schizofreen, hoe deed hij dat?
Zo ben ik, de drugs maken me niet minder precies
En mijn vrienden komen binnen met de kelk
Dun en gebogen, we lijken origami
De plekken waar ik ga vragen wie ik ben
Ik ben de meest woeste aap van de hele safari
Hé, kom op, laten we gaan, ik heb dorst
Ik heb niets meer te doen, eh
Hé, ik zie je wel weer
Ik ben niet meer bang om te verliezen, eh
Ik weet niet goed wat er met me aan de hand is
Ik vond de sleutel en vergat waar mijn huis is
Ik denk dat ik al een tijd in een schil leef, ah
Laten we de terras in brand steken
En ik weet niet goed wat er met me aan de hand is
Ik vond de sleutel en vergat waar mijn huis is
Ik denk dat ik al een tijd in een schil leef, ah
Geef me een knuffel en het gaat voorbij