395px

Adieu (Heure de Partir)

Bana

Dispidida (Hora Di Bai)

Óra di bai, óra di dor
Dja N kre pa-l ka manxê
Di kada ves ki N ta lenbra, ma N kre fika morrê
Óra di bai, óra di dor
Amor, dixa-m txora
Korpu katibu, bai bo k'é skrabu
O, alma bibu, ken ki al leba-bu?

Si ben é dor, si bai é maguadu
Ma si ka bade ka ta birade
Si no morrê na dispidida
Nhordes na vólta ta da-nu bida

Si ben é dor, si bai é maguadu
Ma si ka bade ka ta birade
Si no morrê na dispidida
Nhordes na vólta ta da-nu bida

Dixa-m txora distin di óm
Es dor ki ka ten nóm
Dor di kretxeu, dor di sodade
Di algen ki N kre, ki kre-m

Dixa-m txora distin di óm
O, dor ki ka ten nóm
Sofrê na vista sen ten sertéza
Morrê na ozénsia, na bo tristéza

Si ben é dor, si bai é maguadu
Mas si ka bade ka ta birade
Si no morê na dispidida
Nhordes na bólta ta da-nu bida

Si ben é dor, si bai é maguadu
Mas si ka bade ka ta birade
Si no morrê na dispidida
Nhordes na bólta ta da-nu bida

Si ben é dor, si bai é maguadu
Mas si ka bade ka ta birade
Si no morrê na dispidida
Nhordes na bólta ta da-nu bida

Si ben é dor, si bai é maguadu
Ma si ka bade ka ta birade
Si no morrê na dispidida
Nhordes na bólta ta da-nos bida

Adieu (Heure de Partir)

Heure de partir, heure de douleur
Je ne veux pas que tu partes
À chaque fois que je me souviens, je veux juste mourir
Heure de partir, heure de douleur
Amour, laisse-moi pleurer
Corps fatigué, où es-tu parti ?
Oh, âme vivante, qui te soulève ?

Si c'est de la douleur, si c'est un chagrin
Mais si ça ne fait pas mal, ça ne fait pas de bruit
Si je ne meurs pas à l'adieu
Les souvenirs au retour me redonnent la vie

Si c'est de la douleur, si c'est un chagrin
Mais si ça ne fait pas mal, ça ne fait pas de bruit
Si je ne meurs pas à l'adieu
Les souvenirs au retour me redonnent la vie

Laisse-moi pleurer comme un homme
Cette douleur qui n'a pas de nom
Douleur de l'absence, douleur de la solitude
De quelqu'un que j'aime, qui m'aime

Laisse-moi pleurer comme un homme
Oh, cette douleur qui n'a pas de nom
Souffrir à la vue sans certitude
Mourir dans l'absence, dans ta tristesse

Si c'est de la douleur, si c'est un chagrin
Mais si ça ne fait pas mal, ça ne fait pas de bruit
Si je ne meurs pas à l'adieu
Les souvenirs au retour me redonnent la vie

Si c'est de la douleur, si c'est un chagrin
Mais si ça ne fait pas mal, ça ne fait pas de bruit
Si je ne meurs pas à l'adieu
Les souvenirs au retour me redonnent la vie

Si c'est de la douleur, si c'est un chagrin
Mais si ça ne fait pas mal, ça ne fait pas de bruit
Si je ne meurs pas à l'adieu
Les souvenirs au retour me redonnent la vie

Si c'est de la douleur, si c'est un chagrin
Mais si ça ne fait pas mal, ça ne fait pas de bruit
Si je ne meurs pas à l'adieu
Les souvenirs au retour me redonnent la vie

Escrita por: Eugénio Tavares