395px

Poussière

D-Fi Powèt Revòlte

Pousyè

Eseye ajanse kèk rim pandan Filip ap plase nòt
M rann kont lè lanmou ap antre l pa frape pòt
Mwen jwenn on zanj sou wout malè m
On ti melodi pou bèse m
Nan mitan nuit la se vwa l ki te pote m ale
San pèdi tan m lage kò m nan vid lan
M damou danje

M te di n m ap renmen ankò, m ap souri ak dlo nan je
Sa difisil pou mache lè se sèl lanmou nou genyen
Nou brize, donk nou vle resevwa san n pa vle bay anyen
Mwen m panse m te pare
Men ou konn moun, nou toujou vle plis e se pa on lòt kè brize pou m mande repare m
Nou klè, nou konnen byen lavi pral ba nou frap
Men sa pa gade n, nou damou e n prè pou n boule etap
Donk n ap panse ak fwaye

Antre nan kay ansanm san menm panse a ki jan n pral fè pou jere lwaye
Gen pati nan vi n, nou pa janm pale
Men n di pa enkyete n, kèlkeswa jan sa ye nou youn p ap janm ale
Nou pa fè pwomès se pi bon fason pou kenbe l
E si ou renmen on zwazo, se kite l vole se pa nan kaj pou kenbe l
On maten l rele m di nou dwe pale men pito nou wè
M koumanse strese m di sa se sin move nouvèl
M ap fè plizyè ide, petèt nou manke afeksyon
M pèdi tout manm mwen lè l di m li bay san e se pa t enfeksyon
Se pa sèlman on bb n pèdi men tou on ale senp pou syèl
Se lè sa m rann kont tout rès la se pousyè

Anpil nuit pase e jodi m deside ekri on lèt
Pa pou ni fanm ni on piblik men pou on bebe k pap janm fèt
Pou di l li t ap pi bèl kado m
M tap onore papa m
M t ap veye kote m ap pye m paske m konnen l pral suiv mak pa m
M tap montre l kote warrior m
Di l manman l se on rèn e pou resevwa l nou te oblije al bati wayòm
Di l vi a pa si bèl
Pa atann anyen de moun pou yo pa desevwa dayè menm anndan Castro gen zanmi k pa fidèl
Di l ret li menm, l pa blije fake pou fè yo aksepte l
Sa pa gade l si yo renmen l ou pa, enpòtan, yo dwe respekte l
Di l pa janm kite yo pran libète l
Vi a se on kesyon d chwa

E menm si sa ap koute l vi l kenbe entegrite l
Valè yo ret menm fi ou gason
M t ap di l pa sispann reve, vi a pa gen sans san pasyon
Di l lanmou se richès nou
Mwen ak manman l se 2 moun ki brize kidonk li t ap remèd pou tristès nou
M t ap ba l lavi, li t ap remèt mwen bonè m
Li pa t ap manke anyen menm si yo pa achte daypè ak powèm
Syèl la te bezwen on zanj, rezon m bay tèt mwen
M te vle kite son sa avan m fin fè malèt mwen
M pa plenyen sa menm ak Lapik
M ap soufri an silans
E pou yo pa wè dlo je m, m kriye anba lapli
PS: Ret fidèl ak prensip mwen yo
Pran swen fanmi an, apre sa tout rès la se pousyè

Poussière

Regarde, je compose quelques rimes pendant que Filip place les notes
Je réalise que quand l'amour entre, il ne frappe pas à la porte
J'ai trouvé un ange sur le chemin de mon malheur
Une petite mélodie pour me bercer
Au milieu de la nuit, c'est sa voix qui m'a emporté
Sans perdre de temps, je me jette dans le vide
Mon amour est dangereux

Je t'avais dit que j'aimerais encore, je souriais avec des larmes aux yeux
C'est difficile d'avancer quand c'est le seul amour qu'on a
On est brisés, donc on veut recevoir sans rien donner
Je pensais que j'étais prêt
Mais tu sais comment c'est, on veut toujours plus et ce n'est pas un autre cœur brisé que je vais demander de me réparer
On est clairs, on sait bien que la vie va nous frapper
Mais ça ne nous regarde pas, on est amoureux et prêts à brûler les étapes
Donc on pense à un foyer

Entrer dans la maison ensemble sans même penser à comment gérer le loyer
Il y a des parties de notre vie dont on ne parle jamais
Mais on dit de ne pas s'inquiéter, peu importe comment ça se passe, on ne partira jamais
On ne fait pas de promesses, c'est le meilleur moyen de le garder
Et si tu aimes un oiseau, il faut le laisser voler, ce n'est pas dans une cage qu'on le garde
Un matin, il m'appelle et dit qu'on doit parler mais plutôt on se voit
Je commence à stresser, je dis que c'est de mauvaises nouvelles
Je fais plusieurs idées, peut-être qu'on manque d'affection
Je perds tous mes membres quand il me dit qu'il donne son sang et ce n'était pas une infection
Ce n'est pas seulement un bb qu'on perd mais aussi un simple aller vers le ciel
C'est là que je réalise que tout le reste n'est que poussière

Beaucoup de nuits passent et aujourd'hui je décide d'écrire une lettre
Pas pour une femme ni un public mais pour un bébé qui ne naîtra jamais
Pour lui dire qu'il aurait été le plus beau cadeau
J'honorerais mon père
Je ferais attention à mes pas car je sais qu'il suivra mes traces
Je lui montrerais où est mon guerrier
Je lui dirais que sa mère est une reine et pour l'accueillir, on a dû bâtir un royaume
Je lui dirais que la vie n'est pas si belle
Ne t'attends à rien des gens pour ne pas être déçu, d'ailleurs même à l'intérieur, Castro a des amis qui ne sont pas fidèles
Je lui dirais de rester lui-même, il n'a pas besoin de faire semblant pour qu'on l'accepte
Peu importe s'ils l'aiment ou pas, l'important, c'est qu'ils doivent le respecter
Je lui dirais de ne jamais laisser personne prendre sa liberté
La vie est une question de choix

Et même si ça lui coûtera sa vie, il doit garder son intégrité
Les valeurs restent les mêmes, que tu sois femme ou homme
Je lui dirais de ne pas arrêter de rêver, la vie n'a pas de sens sans passion
Je lui dirais que l'amour est notre richesse
Moi et sa mère, on est deux personnes brisées donc il serait le remède à notre tristesse
Je lui donnerais la vie, il me rendrait mon bonheur
Il ne manquerait de rien même s'ils n'achètent pas de couches et de poèmes
Le ciel avait besoin d'un ange, raison que je me donne
Je voulais quitter ce son avant de finir mes bagages
Je ne me plains pas même avec la pluie
Je souffre en silence
Et pour qu'ils ne voient pas mes larmes, je pleure sous la pluie
PS : Reste fidèle à mes principes
Prends soin de la famille, après ça, tout le reste n'est que poussière.