See You In Heaven
It's hard to say goodbye, my friend,
But this waiting can't last forever;
Sooner or later the sun must set
Ending this time together.
I wish that I had one more chance
To spend another day with you,
And even though I know I can't
I'll see you in Heaven
I'll see you in Heaven
The only thing that hurts more than losing you
Are all of the years of living without you
I wanna run back to you
And show you the life I've lived without you,
'Cause living without you
Is the only thing that hurts more than you.
I see a picture of a little child,
Standing alone, wondering where you are.
I can't believe how this child has grown,
Living this life, sometimes so alone.
Wishing I had one more chance
To have you hold me once again,
Now even though I know you can't
You'll hold me in Heaven
You'll hold me in Heaven
The only thing that hurts more than losing you
Are all of the years of living without you
I wanna run back to you
And show you the life I've lived without you,
'Cause living without you
Is the only thing that hurts more than you.
I've let so many years of life go by
Thinking it's all worked out.
Now I realize I do know how
To say that it's over and let you go for now.
Still, I wish that I had one more chance
To say I love you one more time,
And even though I know I can't
I'll say it in Heaven
I'll say it in Heaven
The only thing that hurts more than losing you
Are all of the years of living without you
I wanna run back to you
And show you the life I've lived without you,
The only thing that hurts more than losing you
Are all of the years of living without you
I wanna run back to you
And show you the life I've lived without you,
'Cause living without you
Is the only thing that hurts more than you.
And that's why living without you
Is the only thing that hurts more than you.
I'll see you in heaven...
Ik Zie Je In de Hemel
Het is moeilijk om afscheid te nemen, mijn vriend,
Maar dit wachten kan niet voor altijd duren;
Vroeg of laat moet de zon ondergaan
En komt er een einde aan deze tijd samen.
Ik wou dat ik nog één kans had
Om nog een dag met jou door te brengen,
En ook al weet ik dat het niet kan
Zal ik je zien in de hemel
Zal ik je zien in de hemel
Het enige dat meer pijn doet dan jou verliezen
Zijn al die jaren zonder jou leven.
Ik wil terug naar jou rennen
En je laten zien hoe ik zonder jou heb geleefd,
Want leven zonder jou
Is het enige dat meer pijn doet dan jij.
Ik zie een foto van een klein kind,
Dat alleen staat, zich afvragend waar je bent.
Ik kan niet geloven hoe dit kind is gegroeid,
Dit leven leidend, soms zo alleen.
Ik wou dat ik nog één kans had
Om je nog eens vast te houden,
Nu, ook al weet ik dat je het niet kan
Zul je me vasthouden in de hemel
Zul je me vasthouden in de hemel
Het enige dat meer pijn doet dan jou verliezen
Zijn al die jaren zonder jou leven.
Ik wil terug naar jou rennen
En je laten zien hoe ik zonder jou heb geleefd,
Want leven zonder jou
Is het enige dat meer pijn doet dan jij.
Ik heb zoveel jaren van mijn leven laten verstrijken
Denken dat alles wel goed zou komen.
Nu besef ik dat ik weet hoe
Ik moet zeggen dat het voorbij is en je nu moet laten gaan.
Toch wens ik dat ik nog één kans had
Om je nog één keer te zeggen dat ik van je hou,
En ook al weet ik dat ik het niet kan
Zal ik het zeggen in de hemel
Zal ik het zeggen in de hemel
Het enige dat meer pijn doet dan jou verliezen
Zijn al die jaren zonder jou leven.
Ik wil terug naar jou rennen
En je laten zien hoe ik zonder jou heb geleefd,
Het enige dat meer pijn doet dan jou verliezen
Zijn al die jaren zonder jou leven.
Ik wil terug naar jou rennen
En je laten zien hoe ik zonder jou heb geleefd,
Want leven zonder jou
Is het enige dat meer pijn doet dan jij.
En daarom is leven zonder jou
Het enige dat meer pijn doet dan jij.
Ik zie je in de hemel...